Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Jeg har IKM akkurat den dagen og tenkte kanskje de sjekket sånn i tilfelle.Ikke graviditets test, men ble gjort gynekologisk undersøkelse og innvendig ultralyd for å sjekke eggstokker osv her hvertfall....
Får kjøpe inn en test dagen før daNei, det gjør de ikke. Ta en test selv![]()
Tror ikke jeg hadde avbestilt timen uansett, av personlig erfaring så testet jeg positivt 3 dager etter forsamtalen, men mistet dessverre noen uker etter det. Da var jeg glad jeg var i systemetFår kjøpe inn en test dagen før daHva hvis den er positiv da? Burde vi avbestille timen, eller er de greit å komme inn i systemet? Timen må jo betales for uansett.
Er det jeg også tenkerTror ikke jeg hadde avbestilt timen uansett, av personlig erfaring så testet jeg positivt 3 dager etter forsamtalen, men mistet dessverre noen uker etter det. Da var jeg glad jeg var i systemet![]()
Hvor skal du til forsamtale da? og når?Er det jeg også tenker![]()
Kan jeg spørre hvor mye dere har betalt for privat? Vi blir henvist til Porsgrunn i juni fordi vi må vente på blodprøvesvar av meg, og ser for oss at det kommer til å bli en god ventetid i køen, så lurer litt på å ta et forsøk eller to i det private først...Vi utførte 3 ivf forsøk privat før vi startet opp på Rikshospitalet, var på forsamtale der i desember og skulle ha første forsøket der i april. Men så ble jeg naturlig gravid i januar!
Når jeg ringte Rikshospitalet så sa dem at jeg beholdt plassen min i køen hos dem i 6mnd men ble ikke satt opp til forsøk. Dette var for at jeg ikke skulle falle ut av systemet og måtte starte på nytt om vi mistet![]()
Ikke veldig god sjanse nei.. Jeg bare tenkte siden jeg har IKM akkurat den dagen og det første vi sier er at jeg fikk en positiv test i dag og de kanskje synes vi kaster bort tiden deres. Var bare en plutselig bekymring som jeg innerst inne vet jeg ikke trenger å haJeg hadde ikke avbestilt. Hva er liksom sjansen på å bli gravid hvis man er henvist til IVF?
Ikke veldig god sjanse nei.. Jeg bare tenkte siden jeg har IKM akkurat den dagen og det første vi sier er at jeg fikk en positiv test i dag og de kanskje synes vi kaster bort tiden deres. Var bare en plutselig bekymring som jeg innerst inne vet jeg ikke trenger å ha![]()
Kan jeg spørre hvor mye dere har betalt for privat? Vi blir henvist til Porsgrunn i juni fordi vi må vente på blodprøvesvar av meg, og ser for oss at det kommer til å bli en god ventetid i køen, så lurer litt på å ta et forsøk eller to i det private først...![]()
Det er avhengig av hvor i syklusen man er. Siden TR tenker på å ta en grraviditetstest, så er hun like før IKM. Dvs. hun er i alle fall 20 dager til medisinstart ved lang protokol. Evt. 3 dager hvis det blir kort protokoll, men den praktiseres vel kjeldnere.Porsgrunn har kort ventetid! Jeg startet opp på medisiner kun 3 dager etter samtale![]()
Det er avhengig av hvor i syklusen man er. Siden TR tenker på å ta en grraviditetstest, så er hun like før IKM. Dvs. hun er i alle fall 20 dager til medisinstart ved lang protokol. Evt. 3 dager hvis det blir kort protokoll, men den praktiseres vel kjeldnere.
Så bra! Hvor lang tid fra henvisning til forsamtale da??Porsgrunn har kort ventetid! Jeg startet opp på medisiner kun 3 dager etter samtale![]()
Så bra! Hvor lang tid fra henvisning til forsamtale da??
For meg var det 8 uker.Så bra! Hvor lang tid fra henvisning til forsamtale da??
Sendte henvisning i oktober, fikk time i januar![]()
Oi! Hvor var dette da? Var forberedt på 6mnd venting jeg!For meg var det 8 uker.