Forsamtale IVF??

Hoppla

Glad i forumet
Hei jenter,

Nå har jeg hatt en lang sommerferie:) Har lest og fulgt med på dere og dette er spennende.

Er det noen her inne som skal på forsamtale på IVF i september. Hadde vært morsomt å følge hverandre!

Jeg skal denne mnd. :) Hvilket sykehus hører du til?

Skal bli godt å få klarhet i ventetid og "grønt kort" :)

Tjoho, det er jo nesten samtidig. Kan tenke meg du er spent? [:)]

Jeg hører til Riksen. Hva med deg?

Haugesund...

Snart er det vår tur :) Skal bli artig å følge hverandre i tiden framover.

Krysser fingrene for deg!

Lykke til så lenge! Skal følge med deg:)

Vi slipper forsamtale. Går direkte på medisiner, første gang jeg møter de er på egguttak! [:)]

Hvordan går det an??

Skal dere ha ICSI eller vanlig IVF?

Jeg vil også slippe forsamtalen ;)

ORIGINAL: Vakle

Hvordan går det an??

Skal dere ha ICSI eller vanlig IVF?

Jeg vil også slippe forsamtalen ;)

Jepp, forsto de sann på sykepleieren. Slipper å dra helt til Tr.heim for UL også, får det i nabobyen her hjemme da her er en lege de samarbeider med [:)] Men vi har laaaang reisevei til St.Olavs da.. Og har vært gjennom en veeeeldig grundig utredning hos en lege fra sykehuset der jeg jobber. Vet ikke om det har noe å si... [8|]

Vi skal ha IVF [:)]

Jeg trodde alle fikk ta UL i "hjembyen" sin, men det er tydeligvis mye jeg ikke kjenner til.

Hvis jeg er skikkelig heldig begynner vi jo nesten samtidig. Vet du årsaken til at dere må ha IVF? Selv skal vi ha ICSI da mannens svømmere på langt nær fungerer bra.

ORIGINAL: Vakle

Jeg trodde alle fikk ta UL i "hjembyen" sin, men det er tydeligvis mye jeg ikke kjenner til.

Hvis jeg er skikkelig heldig begynner vi jo nesten samtidig. Vet du årsaken til at dere må ha IVF? Selv skal vi ha ICSI da mannens svømmere på langt nær fungerer bra.

Uforklarlig barnløs er diagnosen vi har fått.. Rett og slett. [8|]
Kanskje vi gjør det? Blir kjekt å ha noen å gå gjennom alt med [;)]

Jeg kommer garantert til å vite mer i morgen kveld og siden jeg sliter med overposting allerede er det stor fare for at du også får vite mer om når vi får oppstart ;)

Nå venter sure sokker og kaffekrus på meg ;)

Vi skal ha forsamtale i September hos Ullevål om ikke dette private forsøket hos Aleris fører frem. Men det håper vi jo at det gjør:D:D

Det er "gøy" å se at det er flere som snart skal inn. Noen som vet hvor lang tid det tar fra forsamtale til oppstart? Sånn cirkus...

Har vurdert å ta første forsøk privat, begynner å bli utålmodig, har så lyst på en baby[:)]

Jeg var på forsamtalen i dag i Haugesund og begynner førstkommende mens med spray. Andre steder har jeg hørt om 3 - 9 mnd venting så var ganske overrasket og v e l d i g fornøyd med det!

Back
Topp