Forsamtale IVF

Tullemor79

Gift med forumet
I dag har jeg ringt til Porsgrunn og sagt at vi går for IVF neste gang, og nå gruer jeg meg som en helt [&:] Fikk TR i dag, så da regna hu med neste TR rundt 24.mars og oppstart 20 dager etter det med nesespray. Skal inn til samtale den 12.mars, så da får jeg vel vite noe mer. Har ikke lyst til å gå på den nesesprayen, den høres så forferdelig ut...[:'(] Men hvordan vet de om jeg ikke har blitt gravid på egenhånd når de starter med nedregulering 20 dager ut i syklusen? Da er jeg jo ferdig med EL?!?! Får sikkert svar på dette når vi skal dit, men det virker så lenge til. Hehe, er jo hele to og en halv uke eller noe sånt til... er visst ikke så lenge til det[8D]

[:D]Jeg måtte ta en test før jeg begynte på sprøytene,dette for å utelukke graviditet[:)]

Alle reagerer forskjellig på nesesprayen,jeg hadde ikke så mange bivirkninger[:)]
Håper du også slipper de store bivirkningene[:)]

Lykke til den 12 mars,og ikke minst lykke til med forsøket

Samtale 12 mars ja [:)] Tror du/dere gjør rett i å starte med IVF jeg. Da skjer det iallefall noe for dere ganske snart tullemor79 [:D]

Ta ting som det kommer du, ikke bekymre deg for nesespray og sånt.. Jeg tror du takler det supert supert [;)]

Oioi, det er jo ikkje lenge til 12.mars då! [:D]
Skal nok bli godt å få snakket med dei, kan være lurt å skrive ned ting du lurer på en lapp no mens du har det i hodet[;)] Ellers er det lett for å glømme det, mens du er der!![:)] Eg trur me bare lot være å prøve "så hardt" den syklusen som eg skulle starte med nasesprayen.. Men du kan jo gjer som andre, ta en test dagen før du starte for å utelukke en evt. graviditet[:)] Bare tenkte på at eg gledet meg til å ENDELIG komme i gong eg![:D] Eg reagerte ikkje på nasesprayen, var berre ein gyselige smak på den for meg[8D] Så kan godt være du slepper unna fæle bivirkninger![;)] Uansett, så er det jo verdt det lengre fram i tid veit du![:)][:)] Eg brukte Synarela då, men det finnes jo en annen type også, kommer ikkje på kva den heter i farten.. Men dei brukes jo for det samme[:)]

Dette går nok kjempefint tullemor!!!! Du kommer ikkje til å angre, kommer til å føle på den "endelig skjer det litt "meir".."[:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

[:D]Jeg måtte ta en test før jeg begynte på sprøytene,dette for å utelukke graviditet[:)]

Alle reagerer forskjellig på nesesprayen,jeg hadde ikke så mange bivirkninger[:)]
Håper du også slipper de store bivirkningene[:)]

Lykke til den 12 mars,og ikke minst lykke til med forsøket

men det er jo alt for tidlig å få positiv test på dag 20!! Ja, ja, får spørre og grave på samtalen tror jeg!

Så godt å høre at ikke alle har mange bivirkninger av nesesprayen. Så lenge jeg forventer meg det verste, kan det jo være at det ikke blir så ille. Bare 'en bit av kake' som sambo sa igår! Fortalte det på jobben i dag til hu jeg har fortalt ting før om at vi skal i gang med prøverør etterhvert.

Hei[;)] er ikke lenge til 20 mars, så bra at dere slipper og vente så lenge[:)] jeg hadde nesten ingen bivirkninger med nesesprayen[;)]lykke til...

Back
Topp