forsamtale i september

x1xgaggag

Betatt av forumet
viss d ikke skjer noe i løpet av sommeren så skal vi til forsamtale i begynnelsen av september. hvor lang tid går d fra samtalen til en får starte forsøket? er i haugesund vi skal, de sa noe om at etter forsamtalen så var det ingen ventetid, da kunne en starte så raskt som en ønsket, men stemmer dette??

Er det prøverør du snakker om?
Jeg har hatt det en gang,og når jeg først hadde time til samtale så gikk det slag i slag ja[;)]Ingen venting!![:D][:D]Jeg gjorde d i porsgrunn da[:D]

Me er også i Haugesund, var til samtale denne mnd, å får begynne neste "passende" mens. Dei har stengt i Juli, så då er det ikkje mulig å få tilsendt medisiner å slikt. Ikkje ventetid etter samtalen (bortsett frå ferien då...)

neste "passende" mens, hva betyr d da? men er d altså slik da at en begynner på medisiner første mens etter samtale?

jeg og skal til samtale 13 aug men skal i porsgrunn.
jeg og lurer på om det er fra første mensen etter samtale man starter medisinene?

Hei.

Jeg tror at det som menes med første "passende" mens er at den må passe med at de har mulighet til å sende ut medisiner og at de har kapasitet til å ta imot dere når den tid kommer.

Måtte selv stå over en mens-periode da det ikke var ledige leger på klinikken når den tiden kom.

Måtte bare vente en periode, og skal snart begynne medisineringa.[:D]

P.S. Jeg fikk beskjed om at hvis ikke mensen kom når den skulle, skulle jeg ta kontakt, så satte de den igang slik at jeg fikk begynt. Vet ikke hvordan dette evt skulle gjøres for jeg trengte ikke det.

Hei!

Når du først kommer inn i systemet går det som regel slag i slag.
Vi var til første samtale/time/konsultasjon på fertilitetsklinikken midt i oktober og fikk beskjed at jeg kunne få med meg resept på homoner (spray og sprøyter) der og da. Og så måtte jeg bare vente på neste syklus. Da var jeg tilbake og fikk innføring i hvordan jeg skulle ta medisinene og fikk en plan med datoer på når jeg skulle ta de forskjellige medisinene.
Så det gikk veldig fort når vi først var i gang.

Jeg tror også passende mens betyr passende for dem. Når de har kapasitet til å behandle deg.

ORIGINAL: vindre

Hei.

Jeg tror at det som menes med første "passende" mens er at den må passe med at de har mulighet til å sende ut medisiner og at de har kapasitet til å ta imot dere når den tid kommer.

Måtte selv stå over en mens-periode da det ikke var ledige leger på klinikken når den tiden kom.

Måtte bare vente en periode, og skal snart begynne medisineringa.[:D]

P.S. Jeg fikk beskjed om at hvis ikke mensen kom når den skulle, skulle jeg ta kontakt, så satte de den igang slik at jeg fikk begynt. Vet ikke hvordan dette evt skulle gjøres for jeg trengte ikke det.

Stemmer, det var dette eg meinte [:)]

Vi var også til behandling i haugesund og fikk starte etter første mens. Tror det er det vanlige, du skal ikke vente lenge på ledig kapasitet etter at dere først har fått time til samtale.

ORIGINAL:

viss d ikke skjer noe i løpet av sommeren så skal vi til forsamtale i begynnelsen av september. hvor lang tid går d fra samtalen til en får starte forsøket? er i haugesund vi skal, de sa noe om at etter forsamtalen så var  det ingen ventetid, da kunne en starte så raskt som en ønsket, men stemmer dette??

Hei!
Vi var i Haugesund på samtale, under undersøkelsen fant de ut at jeg ventet mens og skulle bare ringe inn når mensen var kommet. Ringte dagen etter så gikk ting bare slag i slag...... Ingen venting...... [:D]

nå nærmer det seg veldig, og vi er veldig spennte. lurer på sååå mye, får jo all informasjon der oppe, men skulle liksom likt å visst det nå. men men får nok smøre meg med enda mer tålmodighet

Back
Topp