Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk brahvis jeg kan kalle det det
sambo sin spermprøve viste lavt antall totale spermier og ikke så bra antall motile/mobile(eller hva det heter) spermier. Så muligens at det er det som er årsaken. Han tok det overaskende postivt og mente at det tross alt var bedre at det var problemer hos han enn hos meg. HeheDet blir IVF, de var egentlig fult for at jeg fikk starte etter neste mens som er ventet 13 september men jeg skulle få ringe å høre om det var en mulighet for å ta meg inn allikevel
Ellers skal jeg ringe inn neste mens der igjen som blir ca 9 oktober. Jeg skal ha kort protokoll
![]()
Det er jo bra at de finner noe tenker jeg, når det uansett ikke går av seg selv for da vet de grunnen og det er lettere å hjelpe dere
Var det de sa til meg når de fant ut at jeg hadde tette eggledere.
Håper at dere får begynne i september, hvis ikke så går det nok fort til oktober, vi måtte også hoppe over en syklus og jeg synes det gikk veldig tregt frem til mensen , men når den kom og jeg var I rett syklus så fløy dagene avste
Da var det plutselig ikke så lenge igjen for da var det når neste mens kom bare
Og hjelper jo at du skal ha kort protokoll for da kommer du fortere igang
jeg har nettopp hatt egguttak etter kort protokoll og fikk ut 8 egg og 6 ble befruktet, innsett imorgenmasse lykke til ♡ ♡
ja, det er det jeg tenker også. så lenge man vet mer hva det er er det lettere å behandle. Så litt godt også
Masse lykke til i morgen og tiden fremoverVi reiser til Tyrkia neste uke. så tiden frem til den første mensen kommer til å gå fort. så da er det jo brått bare 1 mnd igjen å vente. Også går det nok fort når man først starter på sprøytene ja
Sprøtt at det snart skjer, etter å ha ventet så lenge.. hehe
Ja da går det jo fortog jeg følte nesten at jeg var igang når mensen var over, for var jo bare en vanlig syklus igjen, fikk tid til å ta medisinene over 2 lønninger også, noe vi virkelig trengte
Takk for detKjente også på det at det var litt rart å være igang, og enda rarere var det å tenke på at det ligger 6 embryoer inne på klinikken som faktisk er fra meg og mannen min, og en av de skal bli babyen vår
men veldig gøy også
![]()
Å ikke verre Leste et sted på nettet at det kunne ta en måned, men det var en gammel artikkel. Da skal ikke det forsinke tida så veldig iallefall.Det tar ca en uke før resultatene er klare fikk vi beskjed om![]()
Så bra!!!! Har dere reist hjem, eller venter dere bare og tar en ferie i Porsgrunn til det kan settes inn ett?Ja da går det jo fortog jeg følte nesten at jeg var igang når mensen var over, for var jo bare en vanlig syklus igjen, fikk tid til å ta medisinene over 2 lønninger også, noe vi virkelig trengte
Takk for detKjente også på det at det var litt rart å være igang, og enda rarere var det å tenke på at det ligger 6 embryoer inne på klinikken som faktisk er fra meg og mannen min, og en av de skal bli babyen vår
men veldig gøy også
![]()
Å ikke verre Leste et sted på nettet at det kunne ta en måned, men det var en gammel artikkel. Da skal ikke det forsinke tida så veldig iallefall.
Så bra!!!! Har dere reist hjem, eller venter dere bare og tar en ferie i Porsgrunn til det kan settes inn ett?
Første mens etter samtale 24.09 starter ikke før 10.10, så har regnet på at vi har god tid uansettVar det jeg fikk beskjed om, men at AMH prøven tok 3-4 ukermen hadde nok fått han til å ta den hvertfall 14 dager før for å være sikker
![]()
Nei, sikker lurt å slappe av. Det er jo et stykke. Tror jeg også ville tatt det rolig og koset seg litt i fred noen dager. Uttak på onsdag og innsett på fredag da?Vi tok oss en liten ferie, var veldig surrete på medisiner og var godt å legge seg noen timer etterpå og ikke kjøre i 4 timer, hadde litt smerter på kvelden også, men hjalp veldig med paracetuttaket var hvertfall ikke noe å grue seg til synes jeg, eneste spørsmålet jeg hadde etterpå var "er vi ferdige? Var dette alt? Jeg har jo gruet meg " da lo de
hehe
Og skal jo ha innsett imorgen så hadde blitt 8timers kjøring både onsdag og fredag hvis vi skulle hjem og tilbake![]()
Nei, sikker lurt å slappe av. Det er jo et stykke. Tror jeg også ville tatt det rolig og koset seg litt i fred noen dager. Uttak på onsdag og innsett på fredag da?Godt å høre at det ikke var så vondt
![]()
Så glad på deres vegne!Ja hadde uttak på onsdag, og idag ringte de og sa at 6 av 8 egg har blitt befruktet og ser veldig bra ut til nå, men de vet mer imorgen men at det blir innsett imorgen kl 13Gleder meg masse og håper at resten er gode nok til å fryses ned
![]()
![]()
Så glad på deres vegne!Kan bare forestille meg hvordan det må føles nå. Det verste er jo over, nå må det bare klamre seg fast
![]()
Da var det nok dette som måtte til for deres delTakk for detføler at dette skal gå
fra imorgen av kommer jeg til å tenke at jeg er gravid, de sa at vi har veldig gode sjanser da min livmorslimhinne er på over 12mm og at alt ser så bra ut, så da tenker jeg at det var dette som skulle til
Nå er det vell ikke lenge til deres tur?![]()
Så bra!!!! Har dere reist hjem, eller venter dere bare og tar en ferie i Porsgrunn til det kan settes inn ett?