Forsamtale - hva kan vi vente oss?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Har sikkert vært oppe flere ganger tidligere også, men nå som det virkelig nærmer seg for oss begynner tankene å svirre her..

Hva snakker man egentlig om på en slik samtale?
Hva bør vi forberede oss på egentlig?

Vet at de ofte tar en gu, og det er jo forsåvidt greit.. men tror jeg kanskje får besøk av tr dagen før vi skal dit[&:] Det er så typisk..

Hehe, ja, de er nok vant til det meste de legene der.. er vel mest "ekkelt" for oss[&:] Har gjort det en gang tidligere, bare at da var jeg på dag 4 i syklusen eller noe sånt.. verre når man er i begynnelsen, syns jeg[:'(]

Får bare belage meg på gu da - de ser vel det de skal se likevel, sikkert[:)]

Takk for svar, forresten[:)]

Jeg slapp  gu på forsamtale. Var ferdig utredet. Sambo leverte sædprøve og vi fikk beskjed om at vi skulle gjennom ICSI. Hun forklarte oss hva dette gikk ut på og hvordan hele prosessen med medisiner og slik foregikk. Og hun spurte en del sp.mål om meg og sambo, yrke, vekt, livsstil og så videre!
Helt ufarlig.
Vet du skal på Ullevål og begge legene der er koselige og tar seg tid til å svare på sp.mål.[:)]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: Marje83

Jeg slapp  gu på forsamtale. Var ferdig utredet. Sambo leverte sædprøve og vi fikk beskjed om at vi skulle gjennom ICSI. Hun forklarte oss hva dette gikk ut på og hvordan hele prosessen med medisiner og slik foregikk. Og hun spurte en del sp.mål om meg og sambo, yrke, vekt, livsstil og så videre!
Helt ufarlig.
Vet du skal på Ullevål og begge legene der er koselige og tar seg tid til å svare på sp.mål.[:)]

Lykke til[:)]

Ååå, vi er også ferdig utredet så kanskje vi slipper gu på forsamtalen og da[:D] *håååpe*

Supert med koselige leger - da føler man seg bra ivaretatt[:)]

Takk, Marje - dette var virkelig beroligende[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Vi tilhører også ullevål, og vi var ferdig utredet da vi kom dit. Jeg hadde ikke gu, og sambo måtte ikke levere prøve. Resten av det foregikk på samme måte som Marje83 skrev[:)]

Jaaa, da slipper sikkert vi og[:D]

Hun gyn spurte oss om vekt, røyking, drikking osv på utredningen også.. spør de om det samme på forsamtalen da, kanskje?
Nå er jeg så innmari spent - håper vi får starte snaaart[:D]

På vår forsamtale snakket vi om prøvehistorien, syklusen min, så ble det tatt innv. ul (hadde fått tr to dager før, trivelig[8D] men ingen problem) og så snakket vi videre ut i fra det og prøven til sambo. Så ble vi visst og forklart om medisinene. Jeg var heldig å fikk starte knappe 20 dager etter[8D] og det fordi jeg hadde mensen da jeg var der, og for det passet sånn selvsagt![;)]

Lykke til på forsamtalen!

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: *dreamer*

Vi tilhører også ullevål, og vi var ferdig utredet da vi kom dit. Jeg hadde ikke gu, og sambo måtte ikke levere prøve. Resten av det foregikk på samme måte som Marje83 skrev[:)]

Jaaa, da slipper sikkert vi og[:D]

Hun gyn spurte oss om vekt, røyking, drikking osv på utredningen også.. spør de om det samme på forsamtalen da, kanskje?
Nå er jeg så innmari spent - håper vi får starte snaaart[:D]

Ja det er sånne ting de spør om på forsamtalen[:)] Kjempespennende at du snart er i gang! Håper at ventetiden blir kort[:D]

ORIGINAL: [miss]

På vår forsamtale snakket vi om prøvehistorien, syklusen min, så ble det tatt innv. ul (hadde fått tr to dager før, trivelig[8D] men ingen problem) og så snakket vi videre ut i fra det og prøven til sambo. Så ble vi visst og forklart om medisinene. Jeg var heldig å fikk starte knappe 20 dager etter[8D] og det fordi jeg hadde mensen da jeg var der, og for det passet sånn selvsagt![;)]

Lykke til på forsamtalen!
[/quote ]

Takk, [miss][:)]

Håper jeg er like heldig som deg, og får starte om rundtomkring 20 dager etter forsamtalen - skal ha tr dagen før vi skal dit[;)] Håper på det hvertfall, men prøver å ikke ha noen forventninger til det[:)]

Back
Topp