Er det flere som skal inn til forsamtale i desember? Vi skal til haugesund 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal også til Haugesund i desember Ikke før 18 da.
Vi skal til forsamtale i Haugesund 27/11. Ikke desember da, men vi kommer nok relativt nær dere i tid etterhvert. Tviler på at de gjør så mye mer før jul.
Det er pining å gå og vente på om å få vite om man er godkjent eller ei.
Vet jeg at vi er godkjente, kan jeg puste ut og forberede på prøverør i løpet av 2019
Det tenkte jeg aldri på... vi ble stilt endel spørsmål der, men ellers var alt fint. Og sjekket og sånn da. Vi hadde og regnet totalt (!) Feil ifht hvor mange enheter vi drakk (drakk 1-2 kvelder pr mnd) og vi hadde jo skrevet så mye at de trodde vi var alkoholikereDet er pining å gå og vente på om å få vite om man er godkjent eller ei.
Vet jeg at vi er godkjente, kan jeg puste ut og forberede på prøverør i løpet av 2019
huff. Dagene frem mot forsamtalen går veeldig sent ja.. Men, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har ofret det en tanke at vi kanskje ikke blir godkjent. Hva kan det evt. begrunnes med?
Det tenkte jeg aldri på... vi ble stilt endel spørsmål der, men ellers var alt fint. Og sjekket og sånn da. Vi hadde og regnet totalt (!) Feil ifht hvor mange enheter vi drakk (drakk 1-2 kvelder pr mnd) og vi hadde jo skrevet så mye at de trodde vi var alkoholikerehuff.
Er det noe spesielt som gjør at du tror det vil være problem ?
Det er mye som bekymrer meg.
At jeg er et bv.tj barn, ingen kontakt med foreldre. Alene i denne verden (bortsett fra mannfolket)
En del fysiske plager som stiv skulder og veldig vond rygg.
Mye sånt.
Det er mange gode barn og voksne som er og har vært i bv., - det må jo være deg og din mann som er viktige for Haugesund, og ikke dine biologiske foreldre.
Legen/gynekologen som henviser gjør vel også en skikkethetsvurdering i henvisningen?
Henvisende gyn lege skal jo gjøre en vurdering, samt skal Haugesund og gjøre en såkalt psykososial vurdering. Jeg har revmatisme, mannen har prolaps men vi har et sterkt forhold og langt barneønske og er skikket til det, og fikk aldri noe spørsmål om familie bakgrunnen vår. Det viktigste er jo dere som omsorgspersoner for barnet.Det er mye som bekymrer meg.
At jeg er et bv.tj barn, ingen kontakt med foreldre. Alene i denne verden (bortsett fra mannfolket)
En del fysiske plager som stiv skulder og veldig vond rygg.
Mye sånt.
Henvisende gyn lege skal jo gjøre en vurdering, samt skal Haugesund og gjøre en såkalt psykososial vurdering. Jeg har revmatisme, mannen har prolaps men vi har et sterkt forhold og langt barneønske og er skikket til det, og fikk aldri noe spørsmål om familie bakgrunnen vår. Det viktigste er jo dere som omsorgspersoner for barnet.
Klart det..Ja, det er sant.
Er mye tanker som virrer når man går og venter
Klart det..
Ååh, så "spennende/nervepirrende" da! Nå har dere kanskje fått svar/lest brevet? kan dere ikke sjekke på helsenorge.no ?Jeg er jo på jobb. Jobber til 20:00. Mannen er nyoperert i foten, så han kan ikke gå.
Han sendte meg mld og sa at han hadde fått nytt brev i posten. Mest sannsynlig fra Haugesund ang IVF.
Vi har hatt noen "issues" som jeg ikke vil gå helt inn på, men som de nå vet om og jeg er livredd for at det er avslag. (ikke noe ulovlig)
Jeg får jo ikke hentet det ut før ca 20:30 i kveldNERVER
Ååh, så "spennende/nervepirrende" da! Nå har dere kanskje fått svar/lest brevet? kan dere ikke sjekke på helsenorge.no ?
Huffda, høres vondt utDet var heldigvis ikke fra Haugesund, men fra Stavanger sykehusMannen har en lidelse i anklene som legene ikke finner ut av. Han må ta en masse nye prøver
![]()
Huffda, høres vondt ut
Godt det ikke var ifra Haugesund. Mener at alle brev ligger digital ifra Haugesund, på minhelse
Juhu så braHeldigvis
Jeg snakket med de og ting var ok nå
Så da er det bare å vente til desember![]()