Forsøket er avbrutt

kate

Gift med forumet
Ja, siden det er så dårlig respons på medisinene, så avbryter vi nå[:(]
Hadde jo litt mistanke om det, og er veldig enig i alt det hausken sa...
Vil ikke bli noe optimalt forsøk med så masse små eggposer. Det ser ikke ut til at de vil vokse.

Da blir jeg satt på p-piller igjen, og går igang igjen i Januar.

Trenger en klem nå jeg jenter[:(][:(][:(]

neeeeeeeei [:(][:(] Dette har jeg aldri hørt om, håpr de finner en grunn til at det ble sånn. Jeg har alltid brukt gonal-f og ikke hatt problemer med den. Krysser fingrer og tær for at keoppen produserer masse fine egg neste gang. Sender deg maaaaange klemmer [:)]

Neeeeeeeei, så trist vennen. [:(]

Sender deg tonnevis av klemmer.

Å neeei..[:(][:(] Huff, kor trist kate...[&:] blei skikkelig lei meg på dine vegner nå..[:(][:(]

Sender deg mange gode klemmer

Dette var vondt og trist,Kate[:(][:(]
Sender deg tusenvis av varme klemmer

dette var skikkelig trist å høre[:(]hjerte mitt blør for deg[:(]
hvor stor dose har du hatt med medisinene dine no då?

håper det går noe lunde bra med deg snuppa.

stoooooooooooooooooooor klem fra meg

Uff, dette var ikke det jeg ville lese her nå. Skjønner godt at du er lei deg nå. Sender en stoooor klem, og ønsker dere lykke til med forsøk i januar.

Uff da vennen, det var skikkelig synd at det ble slik. Sender over en skikkelig bjørneklem til deg og håper at du overlevde den. Men neste gang går det bra vennen, krysser fingrene for det.

Hvet det er vanskelig å tenke slik akkurat nå, men prøv å få dette ut først og prøv å kos deg i julen så er snart januar her for et nytt forsøk, og da skal det bare gå den riktige veien og ikke så mange eggsekker da........

Åååå nei snuppa! Det var jo ikke sånn dette skulle gå nå[:(] Sender over et tonn av klemmer jeg vennen!

KLEM KLEM KLEM

utrolig kjedelig da snuppa... meeen er ikke sååå lenge til januar så er jo bra det da[;)]

Sender over mange mange klemmer! Var ikke sann det skulle gå.. [:(]

Neeeeeeeeeeeeeei, det skulle jo gå så bra denne gangen[:(][:(][:(] Sender over en kjempeklem til deg. Håper du kommer deg ovenpå igjen raskt.

Å nei kjære deg.. Da var jo ikkje sånn da skulle gå. Forstår at du e lei no. Da e jo utrulig krevande å gå så lenge på medisinar. Håpa erfaringa gjer at neste forsøk blir heilt annleis.

Stor og god klem på vei til deg

ORIGINAL: VilSåGjerne

dette var skikkelig trist å høre[:(]hjerte mitt blør for deg[:(]
hvor stor dose har du hatt med medisinene dine no då?

håper det går noe lunde bra med deg snuppa.

stoooooooooooooooooooor klem fra meg

De siste fem dagene har jeg brukt 187IE. Tilsammen 14 dager som stikker...
(før har jeg blitt overstimulert på 125IE i 9 dager)

Skjønner ingenting jeg[&o] Hva skjedde liksom denne gangen????

Takk for gode ord jenter! Som dere sier er det ikke lenge til januar, men jeg skulle jo bli ruger NÅÅÅÅ! Og selv om penger ikke er hovedfokuset har vi brukt 15000 kr på medisiner som er helt nytteløse.
Utrolig ergelig og kjedelig.

Uff, nei!!! Så dumt Kate!!! [:(]

Neste gang skal alt gå etter planen! Jeg skal også i gang med spray i januar, men for deg som skulle få et forsøk nå skjønner jeg godt det føles veldig lenge til!!!Dumt også med pengene som ble brukt helt forgjeves... Sender deg en god klem

sender deg en stor trøste klem[:(][:(]dette var utrolig trist.

ORIGINAL: * Bobbo *

Neeeeeeeei, så trist vennen. [:(]

Sender deg tonnevis av klemmer.

Sign Bobbo her. Dette var veldig leit å lese kate, det skulle jo være deres tur nå. Håper dere trøster hverandre nå, også løfter hodet og ser fremover. Da er det meningen at det er i 2009 det skal skje for dere. Ikke mist håpet!!! Store sarahklemmer[:)]

Back
Topp