Lykkeliky
Gift med forumet
Jeg starter i ny jobb om ikke lenge. Vi ønsker et forsøk (frys) i juni, og jeg må innrømme at jeg føler det litt delt i forhold til jobben.. For det første blir det jo litt fravær ifbm UL og innsetting. For det andre, hvis jeg blir gravid så er det jo litt "dårlig gjort"? Jeg VET at det ikke er det, og jeg sier til alle andre at de må tenke på seg selv først og ikke jobben, men likevel så kjenner jeg det litt på samvittigheten. Jeg hadde et greit svangerskap sist, men ble sykemeldt (først delvis, deretter helt) i 3. trimester grunnet søvnløshet, ryggvondt og bekkensmerter. Jeg har et krevende yrke, både fysisk og psykisk.. Håper jo at jeg greier å jobbe helt til termin neste gang, men dessverre tviler jeg på at det er realistisk.
Samtidig vil vi i gang med søskenforsøk, fordi vi vet jo aldri hvor lang tid det skal ta denne gang før spiren sitter (eller om jeg blir gravid i det hele tatt!). Vil heller sette i gang igjen litt tidlig enn å vente for lenge.. Ønsker ikke for stor aldersforskjell mellom barna.
Hva tenker dere om dette? Noen med tilsvarende erfaringer?
Samtidig vil vi i gang med søskenforsøk, fordi vi vet jo aldri hvor lang tid det skal ta denne gang før spiren sitter (eller om jeg blir gravid i det hele tatt!). Vil heller sette i gang igjen litt tidlig enn å vente for lenge.. Ønsker ikke for stor aldersforskjell mellom barna.
Hva tenker dere om dette? Noen med tilsvarende erfaringer?