Forsøk nr 2

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Jippi :joyful:

Så starter vi snart med forsøk nr 2
Men har jeg fått kort protokoll når jeg skal på kontroll 6.4 (3blødningsdsg)

Og planlagt egguthentig uke 17..

På mine korte protokoller har jeg hatt oppstart med sprøyter på blødningsdag 2, og kontroll på sprøytedag 6,7 eller 8!

På mine korte protokoller har jeg hatt oppstart med sprøyter på blødningsdag 2, og kontroll på sprøytedag 6,7 eller 8!
Ja vet jo ikke om jeg får kort protokoll,men hadde passet best om vi skal til dåp og 60 års dag , og da kræsjer det vist vi må ha lang :laughing002:wacky::p

Ja vet jo ikke om jeg får kort protokoll,men hadde passet best om vi skal til dåp og 60 års dag , og da kræsjer det vist vi må ha lang :laughing002:wacky::p

Men kontroll på blødningsdag 3 så høres det litt ut som du skal ha lang protokoll!

Men kontroll på blødningsdag 3 så høres det litt ut som du skal ha lang protokoll!
Ble litt sånn usikker og hvorfor jeg har skrevet blødnings dag 3, pga Når jeg snakket med sykehus så sa hun virkelig at jeg skulle komme inn når jeg fikk mensen..
Hmm tror kanske jeg skal ringe og spørre de jeg, litt kjedelig og ta feil liksom :p
Og vist de har planlagt egguthenting i uke 17???

Ble litt sånn usikker og hvorfor jeg har skrevet blødnings dag 3, pga Når jeg snakket med sykehus så sa hun virkelig at jeg skulle komme inn når jeg fikk mensen..
Hmm tror kanske jeg skal ringe og spørre de jeg, litt kjedelig og ta feil liksom :p
Og vist de har planlagt egguthenting i uke 17???

Ring dem du[emoji5]

Ble du noe klokere av å prate med dem ? :)

Det vet jeg ikke, vet jo ikke om det blir lang eller kort protokoll ;)
Får vell ikke vite det før kontroll en gang mellom 4-6 april
aha! Har du noen preferanse da ? :)
Har hørt at kort protokoll er fint, selv hadde jeg lang protokoll..

Back
Topp