Forsøk nr. 2 og ruger

Lykke3

Flørter med forumet
da ble det satt inn et perfekt egg på mandag (ikke mine ord, men legens, dog jeg er veldig enig :laughing002)
og venter nå i den evinnelige spenningen på om jeg kan si at fryseforsøket ble en suksess :)
Teller jeg rett om jeg nå er på rugedag 4? :D egget var 4 dager gammelt og delte seg som bare det da det ble satt inn, så jeg håper det fortsetter enda! :) skal ikke blodtestes før den 3 oktober og det er jo en hel evighet til! :) tipper jeg teste meg selv lenge og mange ganger før den tid ;)

en ting bare: dagen etter innsett fikk jeg veldig vonde stikkinger på venstre side "inni der en plass" (av mangel på bedre plassbeskrivelse). på onsdag var det både stikking, men ikke så vonde lenger og akkurat som om at jeg hadde lemus på samme plassen...?! det vibrerte på en måte... og kan ikke huske at dette skjedde sist gang. Noen som vet hva det kan skyldes?

i dag har alt vært normalt, men føler meg litt oppblåst og sliten i området, men det kan jeg huske fra sist og det kan også komme når jeg venter mens, så det vil jeg helst ikke tenke på ;)

gurimalla så man leter og ser og føler alt mulig rart i denne perioden... kan bli gal av mindre:p

Vil bare ønske deg lykke til videre med rugingen! Gjennomgikk aldri fryseforsøk, for fikk ikke egg til det ;).

I denne prosessen tror jeg vi kan kjenne både det mulige og umulige, både fordi vi kjenner så godt etter og fordi vi ofte bruker medisiner som gir absolutt alt av symptomer. Håper det klaffer for dere denne gangen! :)

Back
Topp