Forsøk med eller uten spray

håperpåettmirakel

Glad i forumet
Hei jenter. Jeg ringte inn mens nå og da vurderte dem ett forsøk uten nesespray om det var mulig siden jeg ble så dårlig av nesesprayen, men hva er egentlig forskjellen? Og tar det lengre tid om jeg ikke skal ha spray?
Hun skulle snakke med legen og ringe meg opp igjen..

Det tar kortere tid uten spray, da slipper du hele nedreguleringen. Noen får bedre resultat av kort protokoll. De sa til meg at jeg ikke ville måtte bruke spray igjen da jeg produserer så mange egg, så har lett for å bli overstimulert. Tror ikke det er noe neg ved å ikke bruke spray :)

Tar kortere tid med bare sprøyter samt at det skal være en god del mindre bivirkninger. Jeg startet med sprøyter den 5 mars, uttak 16 mars og innsett 18 mars! går på 2 ulike sprøyter på slutten

Å det hadde jo vært herlig da. Jeg fikk sinnsykt vondt i hodet sist, derfor hun tenkte på det. Men jeg hadde bare sju egg da, men var skikkelig dårlig etter uttaket. Men når i syklusen begynner man med sprøyter da. Jeg begynte jo på spray en uke før mens...

Å det hadde jo vært herlig da. Jeg fikk sinnsykt vondt i hodet sist, derfor hun tenkte på det. Men jeg hadde bare sju egg da, men var skikkelig dårlig etter uttaket. Men når i syklusen begynner man med sprøyter da. Jeg begynte jo på spray en uke før mens...

Jeg skal begynne med sprøyter på syklusdag to eller tre neste gang jeg får mens :)

Back
Topp