Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Er det noen som veldig nylig har gjennomført forsøk i utlandet, og vet om man slipper karantenehotell ved retur?
Ja, er du helt sikker på at det er karantenehotell? At det ikke går som nødvendig reise? Har også vært 5 turer i DK under korona, og sittet i karantene, men karantenehotell er ikke særlig aktuelt merker jeg.Var ende januar i Danmark. Hjemmekarantene etterpå, februar. Nå ville jeg ikke risikert det. Slik dagens regler er, er det 100% karantenehotell. Nei takk altså.
Har ikke vært i utlandet, men slik reglene er nå så må du i katnatenehotell, da IVF ikke ses på som nødvendig reiseHei!
Er det noen som veldig nylig har gjennomført forsøk i utlandet, og vet om man slipper karantenehotell ved retur?
Var det jeg var litt redd for. Har du funnet noe kilder på dette? Fant at medisink behandling kunne defineres som nødvendig reise, men dette går kanskje ikke innunder detter. Ser det gjelder til 21.april, så om det skulle bli lettelser, så rekker vi nok da ikke dette forsøket.Har ikke vært i utlandet, men slik reglene er nå så må du i katnatenehotell, da IVF ikke ses på som nødvendig reise
Fikk vite det av ei venninne som skulle til Danmark nå, hun ringte informasjonstlf for korona og fikk beskjed om at det ikke stod om liv så da var det ikke nødvendig medisinsk behandling.Var det jeg var litt redd for. Har du funnet noe kilder på dette? Fant at medisink behandling kunne defineres som nødvendig reise, men dette går kanskje ikke innunder detter. Ser det gjelder til 21.april, så om det skulle bli lettelser, så rekker vi nok da ikke dette forsøket.
Nei, nettopp! Takk ❤Fikk vite det av ei venninne som skulle til Danmark nå, hun ringte informasjonstlf for korona og fikk beskjed om at det ikke stod om liv så da var det ikke nødvendig medisinsk behandling.
Hei Dipsy, er ein del norske som er på veg til OLGA-klinikken i St. Petersburg i desse dagar, kan gi deg beskjed når eg veit korleis det går med dei. Reisa mi til St. Petersburg i januar for egguttak blei iallfall ansett som nødvendig av russiske myndigheiter, den russiske grensa er stengt for utlendingar ellers. Så med god dokumentasjon kan det kanskje definerast som nødvendig reise. Men kan gi lyd når eg veit korleis det går med dei som reiser no. Klem til degHei!
Åh! Tusen takk gode du ❤ Jeg tror også DK definerer reisen som nødvendig, men at problemet muligens blir at jeg må på karantenehotell når jeg kommer tilbake. Det går jo ikke med en liten en hjemmeHei Dipsy, er ein del norske som er på veg til OLGA-klinikken i St. Petersburg i desse dagar, kan gi deg beskjed når eg veit korleis det går med dei. Reisa mi til St. Petersburg i januar for egguttak blei iallfall ansett som nødvendig av russiske myndigheiter, den russiske grensa er stengt for utlendingar ellers. Så med god dokumentasjon kan det kanskje definerast som nødvendig reise. Men kan gi lyd når eg veit korleis det går med dei som reiser no. Klem til deg
Karantenen tar jeg lett, har jo vært 5 turer til København det siste året. Det er jo ikke akkurat fritidsreise dette Ja, men eg meinte at dette kanskje kan kvalifisera til unntak frå karantenehotell. Men skal gi beskjed når eg høyrer om erfaringane til dei andre norske som skal til OLGA no. Berre eg kan få grønt lys for innsett, skal eg klara karantenehotell om det er det som må til...Åh! Tusen takk gode du ❤ Jeg tror også DK definerer reisen som nødvendig, men at problemet muligens blir at jeg må på karantenehotell når jeg kommer tilbake. Det går jo ikke med en liten en hjemmeKarantenen tar jeg lett, har jo vært 5 turer til København det siste året. Det er jo ikke akkurat fritidsreise dette
![]()
Sjølv om eg også har ei lita ei heime. Men sjølvsagt ingen ideell situasjon. Får sjå korleis det blir framover, for min del blir det uansett ikkje reise med det første, dessverre.Tusen takk, det hadde virkelig vært gull ❤Ja, men eg meinte at dette kanskje kan kvalifisera til unntak frå karantenehotell. Men skal gi beskjed når eg høyrer om erfaringane til dei andre norske som skal til OLGA no. Berre eg kan få grønt lys for innsett, skal eg klara karantenehotell om det er det som må til...Sjølv om eg også har ei lita ei heime. Men sjølvsagt ingen ideell situasjon. Får sjå korleis det blir framover, for min del blir det uansett ikkje reise med det første, dessverre.
Håper virkelig det blir grønt lys for innsett for din del snart. Husker første turen vi hadde, som utløste karantene og hvor stress jeg synes det var. Nå virker 'vanlig' 10 dagers karantene hjemme helt greit liksom. Hadde jeg visst det var den ene turen, så hadde det nok virket mer overkommelig med noen ekstra dager på hotell.. Begynner å gå litt på helsa løs nå, så får se hva vi lander på når vi får summet oss. Kanskje vi må tenke helt nytt, og gå for assistert i Norge..Ja, men eg meinte at dette kanskje kan kvalifisera til unntak frå karantenehotell. Men skal gi beskjed når eg høyrer om erfaringane til dei andre norske som skal til OLGA no. Berre eg kan få grønt lys for innsett, skal eg klara karantenehotell om det er det som må til...Sjølv om eg også har ei lita ei heime. Men sjølvsagt ingen ideell situasjon. Får sjå korleis det blir framover, for min del blir det uansett ikkje reise med det første, dessverre.