Forsøk i mars/april 2020

Tusen takk for støttende ord:Heartred

Eg har vore gjennom eitt uttak og for min del ville det ikkje ha fungert å gå på jobb etterpå som nokon andre her skreiv... Var veldig sløv etterpå, fekk morfin. Så eg sov store deler av dagen. Eg sa berre til barnet mitt at mamma var sjuk og måtte kvila... :happy: Det var ikkje så ille på det tidspunktet eg kom heim at eg følte meg rusa då, meir veldig trøtt og etter kvart smerter i magen. Dette klarer du!! Lykke til!!!
 
Så hyggelig å lese om alle som har blitt gravide, gratulerer sååå mye ❤ Mange lykkeønsker og styrkeklemmer for de som skal igjennom ny runde! Jeg skal teste torsdag 2 april. Tok en Rfsu test igår kveld, rd 10 om innsett er dag 0. Den var negativ.... Men trøster meg med at testen skal tas ved forventet mens og på morgenen, så krysser fingrene! Håper alle har en fin dag
 
6 fine egg fikk de ut sa de, uttaket gikk veldig greit, lite smerter og klarte å slappe av til og med dyktige og empatiske folk rundt meg. Er så lettet og glad for å ha kommet så langt. Så får vi bare vente på telefon imorgen....:smiley-angelic001
 
6 fine egg fikk de ut sa de, uttaket gikk veldig greit, lite smerter og klarte å slappe av til og med dyktige og empatiske folk rundt meg. Er så lettet og glad for å ha kommet så langt. Så får vi bare vente på telefon imorgen....:smiley-angelic001
Så fantastisk med 6 egg!! Kryssar fingrane for fleire fine embryo i morgon! ❤️
 
6 fine egg fikk de ut sa de, uttaket gikk veldig greit, lite smerter og klarte å slappe av til og med dyktige og empatiske folk rundt meg. Er så lettet og glad for å ha kommet så langt. Så får vi bare vente på telefon imorgen....:smiley-angelic001

Åå, så bra! Det er jeg veldig glad for å høre! Tenkte på deg ;)
Krysser fingre for flere flott befruktede egg til dere <3
 
:( plutselig brunlig utflod.ikke noe frisk blod å se enda. Men øm image og murring i rygg. Fikk dårlig følelse nå :sorry: hvordan er det hos noen av dere?
 
:( plutselig brunlig utflod.ikke noe frisk blod å se enda. Men øm image og murring i rygg. Fikk dårlig følelse nå :sorry: hvordan er det hos noen av dere?

Å, skjønner du blir bekymra, men det er jo faktisk veldig vanlig med både farget utflod og små blødninger i graviditeten :) Får du progesteron i form av vaginapiller? For de kan også gjøre slimhinnen sart så den blør, og farge utflod.

Jeg er øm, som om jeg har drevet med seriøs magetrening, og har mensmurringer nesten hele tiden. Spesielt morgen og kveld, men det er vanskelig å vite hva som skyldes overstimulering og hva som er relatert til graviditetsgener. Dog vet jeg at mensmurringer er normalt under graviditet :)
 
Da ringte de fra klinikken med gode nyheter; 4 av eggene er blitt befruktet :happy: Innsett blir imorgen forhåpentligvis hvis alt går etter planen :Heartred
 
Last edited:
Da ringte de fra klinikken med gode nyheter; 4 av eggene er blitt befruktet :happy: Innsett blir imorgen forhåpentligvis hvis alt går etter planen :Heartred
Åh, så strålande!! Kryssar fingrar! OK, så det blir innsett av 2-dagars og ikkje blasto? Veit ikkje kva som gjer at dei velger det eine framfor det andre? Lykke til!
 
Nei, vet ikke helt jeg heller, for det varierer tydeligvis fra klinikk til klinikk. Men på Hausken pleier de å sette inn 2 dagers, dersom eggene er av god kvalitet visstnok. Ser at det er fordeler og ulemper ved begge, så får bare håpe og stole på at de vet hva de gjør:Heartred

Åh, så strålande!! Kryssar fingrar! OK, så det blir innsett av 2-dagars og ikkje blasto? Veit ikkje kva som gjer at dei velger det eine framfor det andre? Lykke til!
 
Åh, så strålande!! Kryssar fingrar! OK, så det blir innsett av 2-dagars og ikkje blasto? Veit ikkje kva som gjer at dei velger det eine framfor det andre? Lykke til!
Det er bedre miljø for egga i livmora :)
 
Det er bedre miljø for egga i livmora :)
Ja, men hos meg valgte dei å dyrka til blasto, så dei gjer jo litt ulikt. Og forskning viser ikkje eintydige resultat om det eine gir betre sjanse for klaff enn det andre. Har uansett ikkje klaffa for oss enno, men hååååpar at det skjer snart, på den eine eller den andre måten. :)
 
Men synes det virker noe rart at det varierer såpass fra klinikk til klinikk, vil tro at de kan "luke ut" og finne frem til gullegget dersom det dyrkes til blasto, har leitet endel for å finne forskning innenfor områder, men som du sier finner jeg heller ingen entydige resultat. Dersom noen av dere har forskning å vise til, blir jeg svært glad om dere linker til det her inne!:)

Ja, men hos meg valgte dei å dyrka til blasto, så dei gjer jo litt ulikt. Og forskning viser ikkje eintydige resultat om det eine gir betre sjanse for klaff enn det andre. Har uansett ikkje klaffa for oss enno, men hååååpar at det skjer snart, på den eine eller den andre måten. :)
 
Back
Topp