Forsøk i mars/april 2020

Noen som vet helt sikkert når Ovitrelle er ute av kroppen? Stemmer det med ti dager?

Satte en sist onsdag kveld, blir jo 9/12 døgn i dag.
Tok en test som var positiv i dag, litt svak men veldig tydelig.
Og mye tydeligere enn jeg husker den var sist gang.
Tenker jo egentlig at det er Ovitrelle, men samtidig har jeg et lite håp :oops:

Er merkelig hvordan det alltid sniker seg inn et håp, samme hvor realistisk jeg egentlig er :(

Jeg hadde HCG i blod i ti dager, og i urin i ca 12 :)
 
Jeg hadde HCG i blod i ti dager, og i urin i ca 12 :)


Får ta en ny test i slutten av uka, og se igjen...
12 dager var litt lenger enn hva jeg håpet på :wacky:
 
Hei. Jeg har også testet positivt i urin, og på blodprøve på klinikken☺️ innsett 11.mars. Måtte inn på mandagen pga. overstimulering og måtte tømme bukhulen for 2 liter væske
Andre som har vært borti overstimulering? Tips for hvordan jeg kan lindre smerter? Og noen som vet hvor lenge det bruker å vare? Er oppblåst, så det ser ut som jeg er i 5. mnd.
 
Last edited:
Hei. Jeg har også testet positivt i urin, og på blodprøve på klinikken☺️ innsett 11.mars. Måtte inn på mandagen pga. overstimulering og måtte tømme bukhulen for 2 liter væske
Andre som har vært borti overstimulering? Tips for hvordan jeg kan lindre smerter? Og noen som vet hvor lenge det bruker å vare? Er oppblåst, så det ser ut som jeg er i 5. mnd.
VARMEPUMPE! Kan kjøpes på apotek - gull verdt ❤️❤️ lykke til!!
 
VARMEPUMPE! Kan kjøpes på apotek - gull verdt ❤️❤️ lykke til!!

Har gang i det jeg og, men intet behov for å tappe foreløbig, krysser fingre for at det fortsetter sånn

Jeg har fått råd om å drikke rikelig og spise godt med proteiner. Dessuten ta det med ro hjemme, men huske å bevege seg litt likevel :)
Håper du blir bedre fort! Det gjør dritvondt det er det ingen tvil om :/
 
Håper det blir bedre veldig fort, lykke til med testing imorgen, tvi tvi! :Heartred

Har gang i det jeg og, men intet behov for å tappe foreløbig, krysser fingre for at det fortsetter sånn

Jeg har fått råd om å drikke rikelig og spise godt med proteiner. Dessuten ta det med ro hjemme, men huske å bevege seg litt likevel :)
Håper du blir bedre fort! Det gjør dritvondt det er det ingen tvil om :/
 
Ææææ!
Tok testen fra klinikken i dag, svak svak strek. Dro rett på butikken og kjøpte stavtest fra valmed. Se da! Det er jo strek!?
Mannen nekter kategorisk å tro på det før jeg får strek i morgen, fordi det er i morgen som er officiel testdag.
Vil være 4+1 i dag, mannfolk altså. Men det er helt greit, vanskelig å tro på det sjøl så smaker litt på det i dag og slipper jubelen løs i morgen
 

Vedlegg

  • 1585460377241717075782664320455.jpg
    1585460377241717075782664320455.jpg
    12,3 KB · Visninger: 91
  • 15854603989484216693602684026085.jpg
    15854603989484216693602684026085.jpg
    12,3 KB · Visninger: 88
Ææææ!
Tok testen fra klinikken i dag, svak svak strek. Dro rett på butikken og kjøpte stavtest fra valmed. Se da! Det er jo strek!?
Mannen nekter kategorisk å tro på det før jeg får strek i morgen, fordi det er i morgen som er officiel testdag.
Vil være 4+1 i dag, mannfolk altså. Men det er helt greit, vanskelig å tro på det sjøl så smaker litt på det i dag og slipper jubelen løs i morgen
Gratulerer - tydelig strek der ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Ææææ!
Tok testen fra klinikken i dag, svak svak strek. Dro rett på butikken og kjøpte stavtest fra valmed. Se da! Det er jo strek!?
Mannen nekter kategorisk å tro på det før jeg får strek i morgen, fordi det er i morgen som er officiel testdag.
Vil være 4+1 i dag, mannfolk altså. Men det er helt greit, vanskelig å tro på det sjøl så smaker litt på det i dag og slipper jubelen løs i morgen
Åh hurraaaa!!! Gratulerer så mykje!! ❤️
 
Weeee, ser tydelig strek der ja så det er vel ingen tvil, gratulerer så utrolig masse, så gøy!!!!:smiley-bounce016

Ææææ!
Tok testen fra klinikken i dag, svak svak strek. Dro rett på butikken og kjøpte stavtest fra valmed. Se da! Det er jo strek!?
Mannen nekter kategorisk å tro på det før jeg får strek i morgen, fordi det er i morgen som er officiel testdag.
Vil være 4+1 i dag, mannfolk altså. Men det er helt greit, vanskelig å tro på det sjøl så smaker litt på det i dag og slipper jubelen løs i morgen
 
Har gang i det jeg og, men intet behov for å tappe foreløbig, krysser fingre for at det fortsetter sånn

Jeg har fått råd om å drikke rikelig og spise godt med proteiner. Dessuten ta det med ro hjemme, men huske å bevege seg litt likevel :)
Håper du blir bedre fort! Det gjør dritvondt det er det ingen tvil om :/

Da skal jeg ta meg en tur på apoteket å se etter det imorgen☺️ har time på sykehuset, så regner med at det bli tapping da også. Gruer meg til det, men det er bedre enn sånn det er nå

Takk for råd❤️ og lykke til du også☺️
 
Hei alle dere fantastiske, sterke jenter her inne! Håper alle har det bra!:Heartred
Uttak nærmer seg for min del og med det kommer endel praktiske utfordringer rundt, spesielt nå i disse tider da familien er mye hjemme. Hvordan er vanligvis tilstanden når man reiser hjem etter uttak, er man neddopet/påvirket eller får man være på klinikken til man "kvikner til"? Hva med smerter? Vil helst ikke at barnet hjemme skal se moren sin påvirket og sovende midt på dagen, noe jeg vanligvis aldri gjør....hvordan løser dere det? Klem fra meg.
 
Hei alle dere fantastiske, sterke jenter her inne! Håper alle har det bra!:Heartred
Uttak nærmer seg for min del og med det kommer endel praktiske utfordringer rundt, spesielt nå i disse tider da familien er mye hjemme. Hvordan er vanligvis tilstanden når man reiser hjem etter uttak, er man neddopet/påvirket eller får man være på klinikken til man "kvikner til"? Hva med smerter? Vil helst ikke at barnet hjemme skal se moren sin påvirket og sovende midt på dagen, noe jeg vanligvis aldri gjør....hvordan løser dere det? Klem fra meg.

Jeg fikk både beroligende og endel morfin underveis. Vi fikk bli på klinikken til jeg kvikna opp litt, men hadde så mye adrenalin over at alt gikk fint at jeg ikke sov i det hele tatt faktisk. Tror vi var der i 2.5 time totalt. Hadde heller ikke smerter værre enn at jeg tok to paracet og en ibux om kvelden. Det var det :)
Men ikke lov å kjøre bil i 24 timer etterpå da.

Fikk først ordentlig vondt dag 2-3, men har for det meste klart meg uten smertestillende. Ble overstimulert så det er derfor ;)

Lykke til! Jeg heier på deg
 
Hei alle dere fantastiske, sterke jenter her inne! Håper alle har det bra!:Heartred
Uttak nærmer seg for min del og med det kommer endel praktiske utfordringer rundt, spesielt nå i disse tider da familien er mye hjemme. Hvordan er vanligvis tilstanden når man reiser hjem etter uttak, er man neddopet/påvirket eller får man være på klinikken til man "kvikner til"? Hva med smerter? Vil helst ikke at barnet hjemme skal se moren sin påvirket og sovende midt på dagen, noe jeg vanligvis aldri gjør....hvordan løser dere det? Klem fra meg.

Jeg fikk en dose med nesespray med fentanyl, hadde ingen smerter etterpå og følte jeg kvikna til veldig kjapt. Var bare på klinikken i ti-femten minutter etter uttak. Hadde tatt paracet og voltaren før uttak som anbefalt. Kommer an på hvilke medikamenter du får, de har ulik virkning og halveringstid. Jeg dro rett på fiolintime og så på jobb etterpå, var ikke den beste spillinga, men innen jeg kom meg på jobb noen timer etterpå så var jeg i vanlig form :)
 
Takk for svar, godt å høre at det kan gå såpass kjapt og greit, får bare tenke positivt og at dette går bra :happy:

Jeg fikk både beroligende og endel morfin underveis. Vi fikk bli på klinikken til jeg kvikna opp litt, men hadde så mye adrenalin over at alt gikk fint at jeg ikke sov i det hele tatt faktisk. Tror vi var der i 2.5 time totalt. Hadde heller ikke smerter værre enn at jeg tok to paracet og en ibux om kvelden. Det var det :)
Men ikke lov å kjøre bil i 24 timer etterpå da.

Fikk først ordentlig vondt dag 2-3, men har for det meste klart meg uten smertestillende. Ble overstimulert så det er derfor ;)

Lykke til! Jeg heier på deg
 
Takk for svar! Jøss, det hørtes veldig greit ut, også rett tilbake på jobb da, tøft! Spørs om jeg er i stand til det, skal ta noe beroligende også, så blir en solid dose vil jeg tro, blir spennende å se tilstanden etterpå :joyful:

Jeg fikk en dose med nesespray med fentanyl, hadde ingen smerter etterpå og følte jeg kvikna til veldig kjapt. Var bare på klinikken i ti-femten minutter etter uttak. Hadde tatt paracet og voltaren før uttak som anbefalt. Kommer an på hvilke medikamenter du får, de har ulik virkning og halveringstid. Jeg dro rett på fiolintime og så på jobb etterpå, var ikke den beste spillinga, men innen jeg kom meg på jobb noen timer etterpå så var jeg i vanlig form :)
 
Hei alle dere fantastiske, sterke jenter her inne! Håper alle har det bra!:Heartred
Uttak nærmer seg for min del og med det kommer endel praktiske utfordringer rundt, spesielt nå i disse tider da familien er mye hjemme. Hvordan er vanligvis tilstanden når man reiser hjem etter uttak, er man neddopet/påvirket eller får man være på klinikken til man "kvikner til"? Hva med smerter? Vil helst ikke at barnet hjemme skal se moren sin påvirket og sovende midt på dagen, noe jeg vanligvis aldri gjør....hvordan løser dere det? Klem fra meg.
Eg har vore gjennom eitt uttak og for min del ville det ikkje ha fungert å gå på jobb etterpå som nokon andre her skreiv... Var veldig sløv etterpå, fekk morfin. Så eg sov store deler av dagen. Eg sa berre til barnet mitt at mamma var sjuk og måtte kvila... :happy: Det var ikkje så ille på det tidspunktet eg kom heim at eg følte meg rusa då, meir veldig trøtt og etter kvart smerter i magen. Dette klarer du!! Lykke til!!!
 
Jeg kan settes som gravid :Heartred uvirkelig nesten. tok siste testen jeg hadde igjen idag. Er 14dpo idag. Masse lykke til dere alle :Heartred
Snapchat-44591553.jpg
 
Last edited:
Back
Topp