Forsøk i mars/april 2020

Å, nå begynner jeg å være lei av å ha vondt :( Hadde eggutak for 13 dager siden og opplegging på dag tre. Vondt i 8 dager etter uttak, og så to normale dager hvor ting ikke gjorde vondt. Nå har jeg skikkelig vondt igjen, og tegn på overstimulering, håper virkelig at det er sen overstimulering og tegn på graviditet. I såfall skal jeg nok la vær med å klage, men akkurat nå synes jeg synd for meg selv.
Håper jeg har det bedre mandag og kan dra på jobb der, men nattevakt på 18 timer fra tirsdag til onsdag ser mørkt ut. Dritkjipt som nyutdanna lege i disse tider, vil så gjerne hjelpe! Har vært nødt til å melde meg sjuk de siste 2 nattevaktene allerde :(
Uff, så forferdelig :-(
Smerter på den måten er så vondt! De så noen folikker bak livmoren min, så på egguthenting stakk de igjennom livmor. Var KJEMPE vondt og hadde endel smerter i ettertid!! Jeg sverger til varmepumpe hver gang jeg har smerter, så anbefaler det hvis du ikke har det :)
Lykke til, håper dette er forbigående ❤️❤️
 
Hei jenter ❤️❤️
Da har min HCG sunket fra 91, til 52. Så da var blødningene mine en spontanabort, dessverre..
Men sånt kan skjer.. Da er det bare å nullstille seg, trene å spise sunt frem mot nytt forsøk. De anbefalte meg å følge med på hjemmesidene til avdelingen om info for åpning av avdelingen igjen. Vil bare TAKKE DERE ALLE SAMMEN FOR ALT!! Dere er virkelig en super gjeng med damer!!!❤️❤️
Så mange gode råd, kunnskap og lykkeønskninger det er her inne❤️❤️Godt å ha noen som er i samme båt!
Jeg heier på dere alle sammen, virkelig!!
Stor klem og masse lykkeønskninger til dere alle sammen!! ❤️❤️❤️
 
Hjerteligste gratulasjoner, så utrolig gøy!:Heartred

Jeg kan settes som gravid Jeg har slett ikke ord for hvor lykkelig jeg er nå. Hcg 1770 eller 1970 (ble litt usikker nå) i dag etter 17 dager ruging.
Forrige forsøk mistet jeg i uke 8, så håper og ber for at vi får en sprell levende og frisk lillesøster eller lillebror. Vi har hatt mange uttak, så håper virkelig vi slipper mere nå.

Lykke til for dere andre som ruger eller stimulerer.
 
Hei Stjernestrikk, leit å høre at det er så vondt for deg, håper som du sier at det er positive tegn, ikke lenge til testdag for deg nå, så hold ut!:Heartred
Forstår at du synes det er kjipt å være borte fra jobb nå, men akkurat nå er det deg og din helse som er det viktigste, hjelpe andre skal du gjøre massevis av i fremtiden! Så unn deg fred og hvile nå, plei deg selv og masse lykke til med dagene som kommer!

Å, nå begynner jeg å være lei av å ha vondt :( Hadde eggutak for 13 dager siden og opplegging på dag tre. Vondt i 8 dager etter uttak, og så to normale dager hvor ting ikke gjorde vondt. Nå har jeg skikkelig vondt igjen, og tegn på overstimulering, håper virkelig at det er sen overstimulering og tegn på graviditet. I såfall skal jeg nok la vær med å klage, men akkurat nå synes jeg synd for meg selv.
Håper jeg har det bedre mandag og kan dra på jobb der, men nattevakt på 18 timer fra tirsdag til onsdag ser mørkt ut. Dritkjipt som nyutdanna lege i disse tider, vil så gjerne hjelpe! Har vært nødt til å melde meg sjuk de siste 2 nattevaktene allerde :(
 
Så leit Skoliss, men fint å høre at du er ved godt mot og klar for et nytt forsøk veldig snart. Ønsker deg masse lykke til når den tid kommer!:Heartred

Kan settes på avbrutt, eggene utviklet seg sent og feil, så forsøket ble avbrutt før innsett Kommet litt over det nå, og bretter opp ermene til nytt forsøk i april/mai. Ønsker dere alle lykke til videre!
 
Hei jenter ❤️❤️
Da har min HCG sunket fra 91, til 52. Så da var blødningene mine en spontanabort, dessverre..
Men sånt kan skjer.. Da er det bare å nullstille seg, trene å spise sunt frem mot nytt forsøk. De anbefalte meg å følge med på hjemmesidene til avdelingen om info for åpning av avdelingen igjen. Vil bare TAKKE DERE ALLE SAMMEN FOR ALT!! Dere er virkelig en super gjeng med damer!!!❤️❤️
Så mange gode råd, kunnskap og lykkeønskninger det er her inne❤️❤️Godt å ha noen som er i samme båt!
Jeg heier på dere alle sammen, virkelig!!
Stor klem og masse lykkeønskninger til dere alle sammen!! ❤️❤️❤️

Uff, så utrolig vondt Jeg har tenkt på deg flere ganger i dag og vært inne for å se om du hadde skrevet.
Det er så vondt å miste, jeg husker godt hvor fortvilet jeg var da jeg mistet.

Sender deg klemme. Ikke gi opp❤️ Ønsker deg lykke til fremover❤️
 
Uff, det skjønner jeg at du ble Smuta, men så godt at de kunne omgjøre forsøket underveis og snu det til noe positivt, håper virkelig for deg, masse masse lykke til fremover:Heartred
QUOTE="Smuta, post: 26159988, member: 105669"]Hei alle!

Oppdatering frå meg: Var på UL på onsdag og det var skikkeleg nedtur... Kun éin moden eggpose! Så responderte åpenbart skikkeleg dårleg på Gonal-F. Blei skikkeleg lei meg! :arghh: Klinikken anbefalte då at me heller omgjorde IVF-forsøket til inseminasjon, for å ikkje bruka opp eit forsøk på dette. Så då blei det sånn. Gjorde inseminasjon i går og jobbar no med å få opp håpet litt igjen...

Så min info kan oppdaterast:

Smuta-39-PP24/IVF#2 omgjort til AIH-B2-Klinikk Hausken-Gonal F, Fyremadel, Lutinus, testdato 10.04

Kryssar fingrane for at mirakelegget kjem denne månaden for oss alle!! ❤️[/QUOTE]
 
Å shit, det høres voldsomt ut! Stakkar deg :(
Håper virkelig at den begynte overstimulering nå skyldes eget HCG, men samtidig håper jeg det ikke blir værre end det er nå altså. Det der kan jeg nesten ikke forestille meg..

Ser at jeg uttrykte meg litt feil. Jeg ønsker selvfølgelig IKKE at du skal igjennom det jeg var, men at det du føler nå er reaksjon på hcg produksjon
 
Hei Stjernestrikk, leit å høre at det er så vondt for deg, håper som du sier at det er positive tegn, ikke lenge til testdag for deg nå, så hold ut!:Heartred
Forstår at du synes det er kjipt å være borte fra jobb nå, men akkurat nå er det deg og din helse som er det viktigste, hjelpe andre skal du gjøre massevis av i fremtiden! Så unn deg fred og hvile nå, plei deg selv og masse lykke til med dagene som kommer!

Tusen takk for all omtanke, setter stor pris på det ❤❤
 
Hei jenter ❤️❤️
Da har min HCG sunket fra 91, til 52. Så da var blødningene mine en spontanabort, dessverre..
Men sånt kan skjer.. Da er det bare å nullstille seg, trene å spise sunt frem mot nytt forsøk. De anbefalte meg å følge med på hjemmesidene til avdelingen om info for åpning av avdelingen igjen. Vil bare TAKKE DERE ALLE SAMMEN FOR ALT!! Dere er virkelig en super gjeng med damer!!!❤️❤️
Så mange gode råd, kunnskap og lykkeønskninger det er her inne❤️❤️Godt å ha noen som er i samme båt!
Jeg heier på dere alle sammen, virkelig!!
Stor klem og masse lykkeønskninger til dere alle sammen!! ❤️❤️❤️

Å nei, nå blei jeg skikkelig lei meg på dine vegne håper virkelig at det ikke går så lang tid før klinikken åpner igjen!❤
 
Åh nå ble jeg trist Hopekov! Men som du sier; da er det bare å nullstille seg og starte på nytt, tanken på at noe sånt kan skje ligger jo der og lurer, så på en måte forbereder man seg vel mentalt underveis. Er vel kroppens overlevelsesmekanisme som slår inn og takk og lov for det! Livet går videre uansett og i disse tider kan man ikke ta noen ting for gitt. Ta vare på deg selv også ønsker jeg deg masse lykke til videre når den tid kommer, måtte babylykken nå oss alle tilslutt:Heartred Stor klem

Hei jenter ❤️❤️
Da har min HCG sunket fra 91, til 52. Så da var blødningene mine en spontanabort, dessverre..
Men sånt kan skjer.. Da er det bare å nullstille seg, trene å spise sunt frem mot nytt forsøk. De anbefalte meg å følge med på hjemmesidene til avdelingen om info for åpning av avdelingen igjen. Vil bare TAKKE DERE ALLE SAMMEN FOR ALT!! Dere er virkelig en super gjeng med damer!!!❤️❤️
Så mange gode råd, kunnskap og lykkeønskninger det er her inne❤️❤️Godt å ha noen som er i samme båt!
Jeg heier på dere alle sammen, virkelig!!
Stor klem og masse lykkeønskninger til dere alle sammen!! ❤️❤️❤️
 
Hei jenter ❤️❤️
Da har min HCG sunket fra 91, til 52. Så da var blødningene mine en spontanabort, dessverre..
Men sånt kan skjer.. Da er det bare å nullstille seg, trene å spise sunt frem mot nytt forsøk. De anbefalte meg å følge med på hjemmesidene til avdelingen om info for åpning av avdelingen igjen. Vil bare TAKKE DERE ALLE SAMMEN FOR ALT!! Dere er virkelig en super gjeng med damer!!!❤️❤️
Så mange gode råd, kunnskap og lykkeønskninger det er her inne❤️❤️Godt å ha noen som er i samme båt!
Jeg heier på dere alle sammen, virkelig!!
Stor klem og masse lykkeønskninger til dere alle sammen!! ❤️❤️❤️

Huff, jeg opplevde det samme på lille julaften, var ca. like langt på vei som deg, og hcg ble målt til bare 80. Jeg våget ikke skrive hvordan det gikk før du visste for sikkert, siden det kan gå bra med lavt nivå, og siden det er stigningen som er det viktigste. Jeg føler med deg. Heldigvis, for min del var det absolutt ikke noen store smerter involvert. Håper akkurat det går bra for deg også. :Heartpink

Det skal gå bra til slutt. :Heartpink
 
Så kjipt!! Som eg skreiv over her, skjedde det samme meg, men eg hadde iallfall éin moden eggpose. Så dei anbefalte inseminasjon hos meg istadenfor. Var ikkje inseminasjon eit alternativ heller for deg?

Sender styrkeklemmar din veg. Her gjeld det å halda motet oppe med både prøving og koronakrise. ❤️

Hei! De tre eggene mine ble tatt ut og to ble befruktet, men de delte seg ikke riktig, og forsøket ble derfor avbrutt før innsett. . I januar hadde jeg også et forsøk kor eggene Ikke lot seg slippe fra folliklene og de gjorde en aih, som desverre ikke fungerte (det var som antatt siden eggene Ikke var modne). Jeg responderte ikke så bra på menopur, rart at type medisin har så mye å si. Masse lykke til til deg, håper aihen funker ❤️ Det er skikkelig nedtur når forsøkene ikke blir som man hadde tenkt, men det kan fortsatt gå riktig veg for deg, ikke glem det :)
 
Hei jenter ❤️❤️
Da har min HCG sunket fra 91, til 52. Så da var blødningene mine en spontanabort, dessverre..
Men sånt kan skjer.. Da er det bare å nullstille seg, trene å spise sunt frem mot nytt forsøk. De anbefalte meg å følge med på hjemmesidene til avdelingen om info for åpning av avdelingen igjen. Vil bare TAKKE DERE ALLE SAMMEN FOR ALT!! Dere er virkelig en super gjeng med damer!!!❤️❤️
Så mange gode råd, kunnskap og lykkeønskninger det er her inne❤️❤️Godt å ha noen som er i samme båt!
Jeg heier på dere alle sammen, virkelig!!
Stor klem og masse lykkeønskninger til dere alle sammen!! ❤️❤️❤️


Føler virkelig med deg ❤️
 
Åh nå ble jeg trist Hopekov! Men som du sier; da er det bare å nullstille seg og starte på nytt, tanken på at noe sånt kan skje ligger jo der og lurer, så på en måte forbereder man seg vel mentalt underveis. Er vel kroppens overlevelsesmekanisme som slår inn og takk og lov for det! Livet går videre uansett og i disse tider kan man ikke ta noen ting for gitt. Ta vare på deg selv også ønsker jeg deg masse lykke til videre når den tid kommer, måtte babylykken nå oss alle tilslutt:Heartred Stor klem
Takk vennen!!
Dette er dessverre en del av gamet.. Men som du sier, måtte babylykken nå oss alle tilslutt ❤️❤️ Jeg skal fortsatt henge her, sånn at jeg kan følge reisen deres!! Det er veldig spennende!!
STOR KLEM!
❤️❤️
 
Huff, jeg opplevde det samme på lille julaften, var ca. like langt på vei som deg, og hcg ble målt til bare 80. Jeg våget ikke skrive hvordan det gikk før du visste for sikkert, siden det kan gå bra med lavt nivå, og siden det er stigningen som er det viktigste. Jeg føler med deg. Heldigvis, for min del var det absolutt ikke noen store smerter involvert. Håper akkurat det går bra for deg også. :Heartpink

Det skal gå bra til slutt. :Heartpink
Takk❤️❤️ Ja, rart det der.. Men det er jo sånn som kan skje.. Har holdt på en stund nå og heldigvis så har jeg lært meg (prøver iallefall) å tenke så positivt som over hodet mulig!!
Masse lykke til!!❤️❤️Stor klem!!!
 
Noen som vet helt sikkert når Ovitrelle er ute av kroppen? Stemmer det med ti dager?

Satte en sist onsdag kveld, blir jo 9/12 døgn i dag.
Tok en test som var positiv i dag, litt svak men veldig tydelig.
Og mye tydeligere enn jeg husker den var sist gang.
Tenker jo egentlig at det er Ovitrelle, men samtidig har jeg et lite håp :oops:

Er merkelig hvordan det alltid sniker seg inn et håp, samme hvor realistisk jeg egentlig er :(
 
Back
Topp