Forsøk avbrutt :-(

Støtt kvarandre så godt de kan no ja! Det er viktig! Blir spennandes å sjå om sjukehuset har noko lurt på lager for deko! Ellers så får de ta steget til eggdonasjon muligens. Godt det fortsatt finst mulighetar! Sender deg ein trøsteklem

Uff, har rett og slett glemt å skrive noe til deg i tråden :(. Håper legen i dag hadde noen gode råd på lager og at dere får starte på´n igjen. Sender deg en stooooor klem!

Tusen takk for all omtanke, det varmer :-)
Vi var på møte på Ullevål på torsdag, og det var faktisk oppløftende. De gir oss ett forsøk til, dvs hvis det også blir avbrutt - så setter de strek. Medisiner og regime skal være relativt likt som tidligere. Vi kan komme igang i august. Men vi er veldig usikre om vi skal takke ja til en runde til der... Vi er veldig fornøyde med Ullevål, og har fått god behandling der - men vi har jo hatt mange nedturer, så jeg føler vel egentlig for å prøve noe nytt...
Valgene er da:
  • ett siste forsøk ved Ullevål (likt regime som tidligere)
  • kjøpe en pakke på 3 forsøk ved Maigaard, Danmark - bli sett på med nye øyne...
  • ivf i naturlig syklus ved privat klinikk
  • eggdonasjon
Siden jeg er blitt 34 år, så er jo spørsmålet om vi skal prøve noen flere forsøk med mine egg, eller om det lureste er å gå rett på eggdonasjon. Det er så vanskelig å vite! Vi vil jo bare ha barn! Kan det være så vanskelig da?...Så er det jo ikke sikkert at det er eggdonasjon som løser problemet vårt heller... Nei, det er vanskelig å vite.
Synspunkter og erfaringer tas imot med stor takk!
Dette skal bearbeides og diskuteres gjennom sommeren, vi får vel kanskje ta kontakt med noen klinikker også...

Hermine ♥
Ta vare på hverandre. Unn dere noe i sommer og prøv og nyt. Snakk mye sammen om hva dere ønsker. Det er ikke lett å velge
Håper dere kommer frem til en god løsning som gir dere barn ♥

Vil bare sende dere en stor og varm klem

Krysser fingrene hardt for dere!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk Butterfly75. Har en tung dag i dag - et nytt vidunder er født i nær familie i morges, og alle er selvfølgelig over seg av lykke og beundring. Mens jeg klarer ikke å glede meg, er bare lei meg og hver gang jeg er alene renner tårenen i strie strømmer...

Uff, det er jammen ikke lett å gå gjennom dette. Pass godt på hverandre og prøv så godt dere kan å nyte sommeren! Høsten kommer med mange nye muligheter! Dårlig resultat ett sted, betyr ikke dårlig resultat et annet sted! På en eller annen måte vil det gå! Håper bare veien nå blir kortest mulig! Stor klem :-)

Tusen takk Butterfly75. Har en tung dag i dag - et nytt vidunder er født i nær familie i morges, og alle er selvfølgelig over seg av lykke og beundring. Mens jeg klarer ikke å glede meg, er bare lei meg og hver gang jeg er alene renner tårenen i strie strømmer...

Kjære Hermine ♡
Vet hvordan det kjenns. Slik var det her for noen måneder siden. Og i helga var vi i dåp. Det gjør så vondt. Kjenner meg stygg som kjenner så lite glede for dem.

Få ut tårene og tenk på deg selv. Det er viktig opp i dette.

Har dere tatt en avgjørelse om hva dere vil gjøre?

Stor klem ♡

Lengter etter å bli gravid ♥

Takk for gode ord :-) Dåp høres håpløst tungt ut, ja... Vi har ikke tatt noen avgjørelse enda, det har vært så travelt de siste 2 ukene. Føler for å snakke ut med mannen og finne ut av det - liker ikke all ventingen og uvissheten. Så det må vi snart få til!

Takk for gode ord :-) Dåp høres håpløst tungt ut, ja... Vi har ikke tatt noen avgjørelse enda, det har vært så travelt de siste 2 ukene. Føler for å snakke ut med mannen og finne ut av det - liker ikke all ventingen og uvissheten. Så det må vi snart få til!

Håper dere får en fin sommer trossalt.
Kanskje vi følger hverandre i august ♡
Stor klem :)

Lengter etter å bli gravid ♥

Hei Hermine
Det er gammelt innlegg jeg kommenterer på. Men lurer på åssen det gikk med deg. Tok du eggdonasjon eller ble du gravid med ny ivf runde.?

Back
Topp