Forsøk avbrutt :-(

Hermine

Gift med forumet
Ja, da er forsøket avbrutt..., har ikke ord for hvor trist dette er...
2 av eggene var bare skall, og det siste lot seg ikke befrukte. Nå føler jeg meg totalt ubrukelig, det er jo egga mine det er noe feil med. Men vi ser fremover, vi skal videre - og vi skal klare dette på en eller annen måte. Jeg håper Ullevål vil la oss få ta dette forsøket om igjen, det skal vi snakke om neste uke. Men hvis ikke så går vi privat. Nå skal jeg bruke dagen sammen med mannen og pus, mannen har tatt seg fri i dag - så vi har heldigvis tid til å fordøye dette.

Uff kjære Hermine. Dette var forferdelig trist. Håper inderlig Ullevål gir dere en sjanse til. Mange Randålf klemmer. Men uansett ikke gi opp, det finnes altrnativer og bare spør i vei.

Uff kjære Hermine. Dette var forferdelig trist. Håper inderlig Ullevål gir dere en sjanse til. Mange Randålf klemmer. Men uansett ikke gi opp, det finnes altrnativer og bare spør i vei.

Tusen takk Randålf! Det er godt å vite at det er noen her som har mer erfaring, som man kan spørre til råds :-)

Huff dette var trist å høre... Sender deg masse varme klemmer,og håper dere får prøve igjen på Ullevål!!

-tasting fra telefon-

Åneeeeeeeei, sååå trist! Var jo ikkje slik det skulle gå! Bruk god tid på å fordøye skuffelsen. Eg har sjølv eit avbrutt frys og eit avbrutt etter uttak pga ingen befrukting eg og så eg veit kordan skuffelsen din er i dag:( Kanskje de må tenkja på eggdonasjon?? Godt det finst masse mulighetar der ute i alle fall. Sender deg ein stor trøsteklem

Nei så trist!!!!! Holdt en ekstra knapp på deg! Vet så altfor godt hvorda det er å få den beskjeden :( sender deg massevis av trøsteklemmer!

Nei, huff!! Så trist da! Ikke noe god beskjed å få, tenker på dere!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så trist å høre :(
Har tenkt på deg hvordan det gikk.
Sender deg mange varme klemmer ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, så trist og urettferdig! Likevel godt å lese at ikke dere gir opp! Det er, som andre sier her, mange muligheter. Mine egg fikk jo plutselig vesentlig mye bedre kvalitet hos privatklinikk (Kvaliteten etter uttaket på riksen var helt elendig). Og det er mange slike eksempler.
Det er tøft når man er midt opp i dette, men håper dere får litt ekstra håp av alle som har fått det til etter årevis med kamp. Stor klem sendes :-)

Uff, for noe dritt da.
Hater egg som ikke vil virke...
Klemmer til deg....
Bra dere ikke gir opp, da hadde det blitt ennå vanskeligere å godta tror jeg. (Snakker for meg selv hvertfall)
Men som sagt over her, så er det mange andre muligheter der ute. Man må bare finne ut hva som er riktig for akkurat dere som par, noe dere er komfortable med ol.
Lykke til...
Klem kakkadue.

Tusen takk alle! Godt med varme tanker nå:-) Legene måtte ha litt tid til å se på saken, og så skal vi snakke med dem neste uke. Så da får vi se...

Uff og uff,jeg er virkelig lei meg på dine vegner...ser på signaturen din at dere har hatt mye motgang, og jeg ønsker dere veldig veldig mye lykke til videre. Håper og ber om at dette ordner seg <3 Stå på og ta vare på hverandre! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves <3

:( trist at det ble slik, en god klem til deg

Så trist å lese:( håper de gir deg dn sjanse til. Håper det går bra med deg

Så kjedelig... Håper de finner ut noe lurt dere får høre neste uke! Trøsteklem

Masse klemmer til deg, Hermine :( Trist lesing dette.. Ta godt vare på hverandre. Håper sykehuset gir dere en ny sjanse, hvis dere ønsker det. Masse lykke til!

Tusen takk for fine hilsninger alle, dere er skjønne! I morgen skal vi i møte på sykehuset, så da får vi se hva de sier..
Det er en tung tid dette, men vi har jo heldigvis hverandre - og det er det viktigste.

Back
Topp