Forsøk avbrutt

Håp

Gift med forumet
VIP
Var på siste ul i dag, det var kun 1 egg som utviklet seg. Skulle egentlig ha aih, men avbrøt det også. Føler vi har like god sjanse for å bli gravid hjemme som ved en inseminasjon. Så da satser vi på et hjemmelaget mirakel :) hvis ikke blir det oppstart på nytt forsøk når mensen kommer :)

That`s the spirit! :)

Jeg skal på ul på mandag jeg, veldig spent! Håper det blir noen egg, men kroppen styrer showet.. :confused005

Vi får se.. :confused004

Æsjbæsj når kroppen ikke vil samarbeide!
Men du, jeg tror den planen dere har fremover nå virker veldig lovende!
*krysser det jeg har*

Æsjbæsj når kroppen ikke vil samarbeide!
Men du, jeg tror den planen dere har fremover nå virker veldig lovende!
*krysser det jeg har*
Ja, kjempekjedelig.. Men den som venter på noe godt..? ;) satser på at om det ikke klaffer nå så klaffer det når vi setter i gang igjen, jeg er kjempespent :)

Var på siste ul i dag, det var kun 1 egg som utviklet seg. Skulle egentlig ha aih, men avbrøt det også. Føler vi har like god sjanse for å bli gravid hjemme som ved en inseminasjon. Så da satser vi på et hjemmelaget mirakel :) hvis ikke blir det oppstart på nytt forsøk når mensen kommer :)
Spør legen din om du kan få teste DHEA i noen måneder. Det er et hormon som skal bedre eggkvaliteten og revitalisere eggstokker og eggledere. Har lest og hørt om flere mirakler. Jeg testet det selv i et par måneder og fikk ut fine modne egg denne gangen. :-)

Spør legen din om du kan få teste DHEA i noen måneder. Det er et hormon som skal bedre eggkvaliteten og revitalisere eggstokker og eggledere. Har lest og hørt om flere mirakler. Jeg testet det selv i et par måneder og fikk ut fine modne egg denne gangen. :)
Takk for tips :) er dette noe de gjør i Norge, eller kun utlandet?

Takk for tips :) er dette noe de gjør i Norge, eller kun utlandet?

Jeg vet at Riksen tester det ut på noen av sine IVF-jenter. På Ullevål hadde de ikke hørt om det. Det er et uregistrert legemiddel, så må ha egen godkjenning. Ikke alle apotek som gir det ut uten godkjenning fra legemiddeltilsynet (tar ca tre uker), men jeg har kun opplevd det på ett apotek, så da gikk jeg til et annet.

Back
Topp