forrige sv.skap vs. nå

enlitenigjen

Betatt av forumet
forrige gang begynte jeg å ane ugler i mosen i uke 6 da fikk jeg "influensa"
gikk hjem fra jobb fordi jeg kaldsvettet og la meg nedpå. så lå jeg der
og tenkte litt " hey ! er det ikke noe jeg har glemt ? jo mensen jaaa! "

denne gangen merker jeg kvalmen og trøttheten allerede . 4+2 ellernoe i dag - uber tidlig . . ser
frem til 9mnd hehe

dere da ? forskjell på da og nå for dere som har flere ? og dere andre , hvordan er formen ? : )

har hatt lite symptomer alle 3 gangene, det har bare vært magefølelsen som har fått meg til å teste... :)

denne gangen var jeg kvalm kjempe tidlig og trøtt ! så begynte mensmurringer rundt ikm men ingen tr,
følte noe var annderledes så jeg testet - fikk 2 negative men følte ikke det stemte og jeg hadde rett.
merkelig med magefølelsen, tidlig morsinstinkt hehe og virker som flere har det sånn

Her prøvde vi som gale med el testing og baby klister +++++ Og hadde full utredning og jeg sto på vente liste til ivf med Emilie... Mistet 6 små føre hun satt bom fast... jeg var alt kval noen dager etter el og kasta opp på jobben en uke ca etter el og da dro jeg hjem... Brått var det noe som sa at jeg måtte dra innom apoteket på veien hjem... Da kjøpte jeg en 2 pakk med cb+ og tok den ene... Den ble pos og da måtte jeg tisse noen dråper til å ta en ny.....Og denne var oxo pos :) Da hang jeg over do skåla hver dag fram til hun kom og jeg ble bare sykere og sykere....Og hun ble født i uke 29 pga morkake svikt og kraftig prekalmsi...

Denne gangen gikk jeg hele 1 uke over mens og testa super pos 4+2 :) Weee hehe... Nå er jeg uggen og kjempe svimmel. har sykt mye murringer og er mye mere bekymret enn sist....

godt alt gikk greit med lille forrige gang da men uff alt man må gjennom for de små, er
selvfølgelig verdt det men ikke noe kult når det holder på ! håper alt går bedre denne
gangen og at du kan frigjøre deg fra doskåla tidligere,krysser fingrene for deg <3

Med sv.skap 1 og 2 var jeg kvalm og trøtt.
Med dette sv.skapet har jeg kjempe ømme pupper, kvalm og økt utflod.

Siden de første var gutter så håper jeg jo at kanskje dette sv.skapet blir ei jente :D

Ja så kan jeg ikke fordra kaffe, jeg som drikker en hel kanne ellers..

Er førtstegangs fødene, men hatt en sa i ca uke 10 sist. Formen er relativ lik, ble bare fortere dårlig hvis det gikk litt for lang tid før jeg spiste frokost, da ble jeg utrolig kvalm. Ikke merket noe til det nå :) Får bare litt vondt i magen hvis det går for lang tid mellom måltidene og litt mer slitsomt å stå på jobb hele dagen :) Men mye kan forandre seg enda..

Jeg trodde at jeg hva gravid, fikk litt mens murringer inni mellom som sist gang, har ikke helt regelmessig mens.. Jeg stoppet jeg innom legen på mandag og tok test :D (kan ikke teste seg hos helsesøster der, det syns jeg hva dårlig, og måtte betale 163kr tror jeg det hva bare får at de sjekket på en tisse test som tar 3min) men men gla for resultate :D

Jeg har to svangerskap fra før av, hvor jeg hadde veldig ømme pupper tidlig. senere mye bekkenlåsninger. Denne gangen er jeg små kvalm. det kommer og går,men ikke ømme pupper.

Back
Topp