Forresten, når vi nu er så spreke

Olive76

Forumet er livet
Oppdaget at Jentebølgen kommer til Steinkjer i begynnelsen av juni. Så det er det som jeg trener mot nå sånn at det blir greit å løpe de 5 km. Har deltatt på et liknende løp i 2003. Og det gikk ganske brukbart altså.

Så det kunne jo være en ide for alle dere spreke damer, å melde seg på et løp. For selv om man ikke er verdensmester er det jo gøy å delta og motiverende i forhold til trening!

Så tøff du er!

Jeg kunne godt tenke meg å trene mot et løp, men synes det er så skummelt. Jeg har ikke noen problemer med å løpe, men er skikkelig redd for å gjøre det i et løp. Teit egentlig.

Jeg hater å løpe - jeg hadde et treningsopplegg høsten før jeg fikk Johanna hvor jeg startet helt på scratch - ble utslitt av å løpe i ett minutt (flaut men sant), og målet var å løpe i en halvtime - og jeg klarte det. Dagen etter jeg nådde målet sluttet jeg å løpe - det var rett og slett ikke noe for meg. Kan melde meg på en annen form for løp da - de har et her som går fra Volda til ørsta (eller andre veien) - det er en mil. Jeg kan melde meg på der og gå så fort jeg orker [:D] (der deltar folk i alle aldre, og noen har med seg ungene og går med vogn, så jeg ville ikke være den eneste som går altså)

ORIGINAL: lenemor

Jeg hater å løpe - jeg hadde et treningsopplegg høsten før jeg fikk Johanna hvor jeg startet helt på scratch - ble utslitt av å løpe i ett minutt (flaut men sant), og målet var å løpe i en halvtime - og jeg klarte det. Dagen etter jeg nådde målet sluttet jeg å løpe - det var rett og slett ikke noe for meg. Kan melde meg på en annen form for løp da - de har et her som går fra Volda til ørsta (eller andre veien) - det er en mil. Jeg kan melde meg på der og gå så fort jeg orker [:D] (der deltar folk i alle aldre, og noen har med seg ungene og går med vogn, så jeg ville ikke være den eneste som går altså)

Det hørtes kjekt ut....et sånt løp kunne jeg kanskje takle. Men de løpene som er i Oslo er så pretensiøse....eller kanskje det er folkene som løper som er det?

I dag fikk jeg også brosjyre om jentebølgen - jeg tror den går i Ørsta 11. juni? Da tror jeg jammen jeg skal hive meg på der!

Så gøy med jentebølgen.....hiv deg på, lenemor!

I dag fikk jeg også brosjyre om jentebølgen - jeg tror den går i Ørsta 11. juni? Da tror jeg jammen jeg skal hive meg på der!

du er sporty[:D]

Jaaaaaa! (så blir jeg på en måte ikke alene[8D]))

ORIGINAL: Olive76

jeg er så imponert altså!!! hmm.. jeg vet ikke helt om løping i sånn løp er min greie superberta...[8D] jeg blir jo bare pustende og pesende etter alle andre[8D]

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: Olive76

jeg er så imponert altså!!! hmm.. jeg vet ikke helt om løping i sånn løp er min greie superberta...[8D] jeg blir jo bare pustende og pesende etter alle andre[8D]

Jeg skal ikke løpe Trillemor - jeg skal gå så fort jeg orker.. og mange kommer til å være vesentlig raskere enn meg, men jeg tror ikke jeg kommer sist i mål allikevel

Jeg blir med hvis dere gjør det, superberta og trillemor

Back
Topp