Forovervendt sportsvogn

Marres

Elsker forumet
Jeg har så lyst på Babyjogger city elite som en ekstra vogn til å ha liggende i bilen. Jeg og mannen diskuterte det i går når vi var på trilletur og snakket litt om det at babyjoggeren er forovervendt. Vi har en Stokke trailz fra før, som vi før øvrig er godt fornøyd med, men hadde vært kjekt med en lettere vogn og ha med rundt omkring, og igår snudde vi sportsdelen på trailzen for å prøve hvordan det var.

Og det var jo helt pyton:( Ble jo plutselig veldig kjedelig å gå på tur (se bort fra at mannen var med da;)) for ikke så jeg mini, og ikke kunne jeg prate med han, tulle etc. Har mulighet for å åpne trekket slik at jeg ser han når han sitter forover, men det er jo ikke det samme som om han sitter med ansiktet mot meg. Kan ikke se for meg at det er noe gøy å gå tur når ungen sitter forover..? Men så ser jeg jo bare sportsvogner nå om dagen så kan jo ikke være så fælt når så mange har dem :)

Er det kun en vanesak å ha ungen forovervendt eller må jeg bare innfinne meg med at babyjoggeren kanskje ikke er for meg? Hva synes dere som har vogner hvor man sitter forovervendt?

Jeg var veldig skeptisk til forovervendt da vi kjøpte tfk, men ble overraskende fort vant til det. Og mini her elsket det! Fikk se mer av verden:) Så han ble mye mer tålmodig i vogna.

Er selvfølgelig koseligere for meg å ha han mot meg, men er i grunn en vanesak:)

Det kommer vel litt an på barnet også tenker jeg :) Eldste likte og sitte fra meg og se på verden, mens med minstemann måtte vi selge TFK vognen og kjøpe en annen da han synes det var helt pyton og ikke se meg :) Liker forøvrig og se barnet når jeg triller også :)

Vi har hatt TFK fram til nå nylig, byttet til sportsdel i vinter og da har vognen vært brukt stort sett kun til soving. Nå måtte vi kjøpe enda en vogn for å ha en i bhg, da kjøpte vi en som er vendt mot den som triller og det liker vi mye bedre. Så lenge barnet sover er det jo ikke så nøye, men nå som det er vår og bare veier vil vi jo gjerne trille både hit og dit, også når hun er våken, og da er det mye triveligere å få se henne. Hun er mye mer tålmodig om hun får se oss, og får sett like mye av omgivelsene selv om hun er vendt mot oss.

Det spørs veldig på barnet. Eldste var umulig å trille hvis ikke han så fremover.
Minste vil alltid se den som triller og kan ikke være fremover

Back
Topp