Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke anbefalt med forovervendte bilstoler, og jeg vet ikke om noen som kan festes med bare magebelte. Men vet om Britax Max-way, som er et bakovervendt sete, dette kan festes med to-punkts belte :)Spireliten skrev:
Jeg er fullt klar over hva som er anbefalt, og i min bil sitter begge (snart 3 og snart 5) i hvert sitt bakovervendte sete. Britax multi-tech og britax two way.
Men noen dager er det vanskelig å få ting til og gå opp i fht kjøring og levering i bhg, fordi jeg blir veldig låst i fht arbeidstid. Hadde vært enklere om mannen kunne hentet/levert innimellom, men han har 3 seter varebil, og ingen mulighet for å bytte bil med meg mens jeg er på jobb. Kan ikke sette noen av de i beltestol med magebelte, og det går ikke med bakovervendt i den bilen. Vet også at max-way kan festes med to-punksts bakover, men jeg lurte altså på et forovervendt som festes på denne måten.
Mannen min har også firmabil og våre er snart 3 og snart 6. frøkna sitter på bilpute med to punkt selen og minsten i fremovervendt besafe. Vi har 1 km å kjøre fra bhg og hjem og for oss ble dette eneste løsningen. Ikke ideelt og ikke det beste setet og løsningen for frøkna men slik måtte det bli.*Go`Jenta* skrev:
Mannen min har også firmabil og våre er snart 3 og snart 6. frøkna sitter på bilpute med to punkt selen og minsten i fremovervendt besafe. Vi har 1 km å kjøre fra bhg og hjem og for oss ble dette eneste løsningen. Ikke ideelt og ikke det beste setet og løsningen for frøkna men slik måtte det bli.*Go`Jenta* skrev:
marutt skrev:
Slik må det bli av og til. Når vi var små hadde vi ikke barneseter eller bilbelte en
gang :p
Godt vi lever i 2012 da, så vi slipper å la ungene sitte løse i bilen...
marutt skrev:
Slik må det bli av og til. Når vi var små hadde vi ikke barneseter eller bilbelte en gang :p
teposen skrev:Nei det finnes ikke og det sier vel seg litt selv. Et sete festet med topunktsele forover vil jo ikke sitte fast i toppen.*Nyperose* skrev:
Det fantes visst. Har ikke sett på det ennå da, men man fester det lenger opp på en måte :)
*Nyperose* skrev:
teposen skrev:
*Nyperose* skrev:Nei det finnes ikke og det sier vel seg litt selv. Et sete festet med topunktsele forover vil jo ikke sitte fast i toppen.
Det fantes visst. Har ikke sett på det ennå da, men man fester det lenger opp på en måte :)
Hvilket sete er det da?
Litt usikker, var ikke jeg som var innom butikken.. Men skal se på det i kveld..
teposen skrev:
*Nyperose* skrev:
teposen skrev:
*Nyperose* skrev:Nei det finnes ikke og det sier vel seg litt selv. Et sete festet med topunktsele forover vil jo ikke sitte fast i toppen.
Hvilket sete er det da?
Litt usikker, var ikke jeg som var innom butikken.. Men skal se på det i kveld..
Graco var det.. :) så da løste det seg :)