Foroverliggende morkake?

Bkno3293172

Andre møte med forumet
Hei! Tenkte jeg like så greit kunne lage en ny tråd her...har foroverliggende morkake og er 19+3 i dag og venter spent på å endelig få kjenne prinsessesparkene utenpå magen. Har i noen dager kjent at det er liv der - men ikke annet en at je kjenner det bobler og bruser skikkelig noen ganger.
Er det flere der ute som også har foroverliggende morkake og er førstegangs som vil dele med meg når dere kjente liv for første gang og deres erfaring med dette? :-)

Venter på prinsessen min

Jeg har også morkaken på fremrevegg. Jeg kjenner liv sånn litt hver dag. Ikke utenpå enda- da jeg tror det er litt tidlig. men aktivitet er det der inne. Sånne små bobler. Er så koselig å kjenne de

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har det samme,er 20+3 i dag. Et par uker har jeg til og fra hatt denne såkalte "boblingen" under navlen,men i går kveld er jeg helt sikker på at jeg kunne kjenne tre-fire lette spark når jeg hadde hånda på magen - kjempe spesiell følelse! :) :)

Oktober 2014 <3

jeg har også morkaken på fremrevegg (hadde sist også) og nå er jeg snart i uke 23 og samboeren min kjente sparkene i går.

sendt fra Note 3 - sengekos

Jeg har også morkaka på fremre vegg. Er 19+1 og kjenner ikke noe enda! Utolmodig ja!! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her.... er i uke 21 og har bare såvidt kjent boblingen... Men fikk beskjed på UL at han ligger og sparker bakover/innover, så det var visst ikke så rart ;) Men vil så gjerne kjenne noen skikkelige spark snart!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her. Ingen spark utenpå, men mykje liv inni :-) skal du på ul igjen pga det? :-) eg skal i veke 24. Er straks i veke 19 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra september... Samme her... Kjente det først utpå i veke 22 og i veke 24 såg vi det veldig godt! :) herlig at også pappaen får kjenne og sjå! ;)

19+4 i dag og kjenner masse liv inni men ingen ting utapå :) har også morkaka på framveggen :)

Back
Topp