forover eller bakover?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
lurer litt på om barna deres sitter forovervendt eller bak overvendt i bilen??

Jeg skrev en tråd om det for litt siden, at det var så inderlig vanskelig å finne tak i bakovervendt her i England. Det er ikke populært i det hele tatt, men dersom jeg måtte velge mellom skade på mitt eget barn, ville jeg valgt knekte føtter istedet for en knekt nakke! Så bakovervendt her [:)]

Definitivt bakovervendt
Og signerer så absolutt det Tirnanog sier at jeg foretrekker brekte ben framfor brekt nakke.

ORIGINAL: Mamalita

Definitivt bakovervendt
Og signerer så absolutt det Tirnanog sier at jeg foretrekker brekte ben framfor brekt nakke.

Bakover så lenge som mulig! [:)]

ORIGINAL: Tanketrollet

Bakovervendt. Og det samme gjør storesøster på 3år.

BAKOVER!![:D][:D]

Bakovervendt!

Noe annet hadde vært straffbart i vårt tilfelle da snuppa kun veier 7,5 kg.

Men uansett er det jo ikke et tema som er oppe til diskusjon her i heimen likevel. Her skal det være bakovervendt så lenge det er mulig.

ORIGINAL: Mamalita

Definitivt bakovervendt

signerer på det sterkeste[:)]

ORIGINAL: ehterg

Bakover!!!!! skal sitte sånn leeeenge[;)][:D]

men Tekannefruen, hvorfor straffbart? trodde ikke det var regler, men anbefaling[8|] ble nysgjerrig jeg[:D]

svarer jeg, beklager at jeg bryr meg. hehe.
men det er straffbart fordi grensen for å snu et barn er på 9kg. barn under 9kg SKAL (ved norsk lov) sitte bakover [:)]

Bakover,og det samme gjør storebror[:)]

Bakover, såklart. [:)]

ORIGINAL: ehterg

Bakover!!!!! skal sitte sånn leeeenge[;)][:D]

men Tekannefruen, hvorfor straffbart? trodde ikke det var regler, men anbefaling[8|] ble nysgjerrig jeg[:D]

men det er straffbart fordi grensen for å snu et barn er på 9kg. barn under 9kg SKAL (ved norsk lov) sitte bakover [:)]

What she said. [8D][;)]

Og siden snuppa kun veier 7,5 kg, såeh, you do the math.

men det er straffbart fordi grensen for å snu et barn er på 9kg. barn under 9kg SKAL (ved norsk lov) sitte bakover

Det visste jeg ikke. Da er det bra at vi ikke har byttet stolen enda. Hun sitter i babystolen sin enn så lenge.

ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter

Bakovervendt. Og det samme gjør storesøster på 3år.

Bytter bare ut storesøster med storebror[:D]

Back
Topp