fornyelse pass

lotthe

Andre møte med forumet
Noen som vet om barnefar må være med, evt sende med kopi av leg./fullmakt ved fornyelse av pass? Har jo fått pass da gutten var baby, men må ha nytt nå.... [8|]

Hvis dere har felt foreldreansvar skal han i teorien samtykke![:)]

ikke i teori, han MÅ samtykke og skrive under på passpapirer å møte personlig med deg om dere har delt, derfor er jeg VELDIG glad jeg har eneansvar og omsorg,

ORIGINAL: Champ

ikke i teori, han MÅ samtykke og skrive under på passpapirer å møte personlig med deg om dere har delt, derfor er jeg VELDIG glad jeg har eneansvar og omsorg,

MÅ ikke møte personlig med deg nei. Kan fint ha et ark hvor han samtykker

ORIGINAL: oslojente1980

MÅ ikke møte personlig med deg nei. Kan fint ha et ark hvor han samtykker

DU kan få det ved å dra dit alene om han ikke samtykker i at barnets pass fornyes og. Da må du bare forklare situasjonen på passkontoret, så sender de et brav til bf hvor han må forklare hvorfor han eventuellt ikke vil at barnets pass skal fornyes. Har han ingen tungveiende grunner så får du fornyet passet allikevel.

Jeg hadde med kopi av PtA's legitimasjon (bekreftet rett kopi) også hadde han signert "passavtalen".
Har ikke fornya enda, så hvordan det funker skal jeg ikke si noe om...

Back
Topp