Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Daizy
ORIGINAL: poca og krapylene
en rød vegg på soverommet ,som mr.big i sex and the city[:D]
Akkurat det jeg skulle til å si og,har så lyst på en skikkelig kontrastvegg i dyprød,mens resten av rommet er delikat offwhite[;)][:)]
ORIGINAL: Heidileidy
jeg har turkis på 2 vegger på vaskerommet, lyselilla på to vegger på barnerommet, gråmønstret tapet på en vegg i stua, grønn farge på en vegg i stua og resten hvit, samme grønn farge på en vegg der trappa er og veggen fortsetter inn i loftstue. lysegrå og sølv mønstret tapet på soverommet på to vegger, lys grå på resten. Gjesterommet er malt i en lys besjtone. Jeg kunne ikke hatt farge på flere vegger...[8D][:)]
ORIGINAL: Piffi Allkrydda
Definitivt soverommet vårt!
Og da skal jeg ha fargen krydder (Jotun), tenkte jeg![:D] Med hvite karmer, selvfølgelig. Meget mulig det blir smartpanel på alle veggene... Men det blir enten den dagen jeg blir rik, eller den dagen jeg får gitt sambo et rettelig rævvspark til å gjøre noe med det!
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Mesaana
Er det til soverommet skal vist grønt øke sexlysten, eller var det fruktbarheten, jaja, uansett, grønt kan få fart på sakene.[8D]
Grønt er notert [8D]