Forny deg selv!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hvis du skulle pusse opp et rom, og bruke en farge du sjeldent pleide å bruke, eller en farge du rett og slett ikke har i huset - men som du syns er fin..
Hvilken farge ville du brukt da?

en rød vegg på soverommet ,som mr.big i sex and the city[:D]

jeg tror jeg kanskje hadde brukt lilla! [:D] 

ORIGINAL: poca og krapylene

Akkurat det jeg skulle til å si og,har så lyst på en skikkelig kontrastvegg i dyprød,mens resten av rommet er delikat offwhite[;)][:)]

ORIGINAL: Daizy

ORIGINAL: poca og krapylene

Akkurat det jeg skulle til å si og,har så lyst på en skikkelig kontrastvegg i dyprød,mens resten av rommet er delikat offwhite[;)][:)]

det høres jo unektelig tøft ut, men vi har rødt som detaljfarge i stua..
den fargen jeg allermest vil ha er rååååsaaaa, men siden det er soverommet til gubben og meg så får jeg ikke lov [:-]

lilla me fine mønster i:D

jeg har turkis på 2 vegger på vaskerommet, lyselilla på to vegger på barnerommet, mørkegråmønstret tapet på en vegg i stua, grønn farge på en vegg i stua og resten hvit, samme grønn farge på en vegg der trappa er og veggen fortsetter inn i loftstue. lysegrå og sølv mønstret tapet på soverommet på to vegger, lys grå på resten. Gjesterommet er malt i en lys besjtone. Jeg kunne ikke hatt farge på flere vegger...[8D][:)]

Sjokoladebrun[:D]

Næmmen!! VIL han ikke ha rosa soverom???? Er det for en gubbe da???[8D][:D][:D][:D] *fnis*
Brunt kan også bli veldig bra hvis man har riktig tilbehør[;)]

På soverommet ville jeg gått for noe lunt, eller en "drømmende" farge (blå, turkis - ish), men har dilla på lilla for tida, så hadde kanskje gått for det.... Kan jo være en liten smule maskulint med lilla da?[:)]

Er det til soverommet skal vist grønt øke sexlysten, eller var det fruktbarheten, jaja, uansett, grønt kan få fart på sakene.[8D]

En vegg med mørk lilla eller en fin mørk tapet med mønster..[:D]

ORIGINAL: Heidileidy

jeg har turkis på 2 vegger på vaskerommet, lyselilla på to vegger på barnerommet, gråmønstret tapet på en vegg i stua, grønn farge på en vegg i stua og resten hvit, samme grønn farge på en vegg der trappa er og veggen fortsetter inn i loftstue. lysegrå og sølv mønstret tapet på soverommet på to vegger, lys grå på resten. Gjesterommet er malt i en lys besjtone. Jeg kunne ikke hatt farge på flere vegger...[8D][:)]

[:D]
vi har hvitt stort sett på alle vegger i huset, med forskjellige farger på detaljene..
stua nede - rødt, kjøkkenet (som har en lysbrunbeige innredning) har lysblått, stua oppe er brunt, tobias sitt er rød blå og grønn..
Nå skal vi pusse opp et gjesterom og ta det i bruk som vårt soverom, flytte scrapperom inn på det vi bruker som soverom i dag, og ha gjesterom med dobbeltseng der scrapperommet er i dag.. så jeg har TREEE rom å kose meg på [:D]
Soverommet og scrapperommet pr i dag er hvite med brunmalt gulv og fondvegg i bruntoner, så det blir det bare tilbehør, men rommet vi skal ordentlig pusse opp skal det legges nytt gulv, males tak, vegger og lister + skyvedørsgarderobe.. har bestilt i hvitt glass, så jeg vil ha inn noen andre farger og [:D] Men ikke de vi har i resten av huset [8D]

ORIGINAL: Mesaana

Er det til soverommet skal vist grønt øke sexlysten, eller var det fruktbarheten, jaja, uansett, grønt kan få fart på sakene.[8D]

Grønt er notert [8D]

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Definitivt soverommet vårt!
Og da skal jeg ha fargen krydder (Jotun), tenkte jeg![:D] Med hvite karmer, selvfølgelig. Meget mulig det blir smartpanel på alle veggene... Men det blir enten den dagen jeg blir rik, eller den dagen jeg får gitt sambo et rettelig rævvspark til å gjøre noe med det!

Rævsparket ble avfyrt i går.. da var vi på boligmessa og bestilte skyvedørsgarderober.. som leveres om 2 uker.. og innen den tid må han rive opp et vegg til vegg teppe, legge gulv, male vegger, tak, lister og dør [8D]
Så jeg skal ut og finne farger og gulv i morra.. men jeg aner jo ikke hva jeg vil ha [:D]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Mesaana

Grønt er notert [8D]

Vet du, der vi bodde før hadde vi grønn stue og blått soverom, vi fikk alltid mange gode ideer til sengekos når vi satt på stua, men det dabbet av når vi kom på soverommet. Vi fant så klart en løsning på det problemet.[8|]

ORIGINAL: Oline V2

En "aubergine-lilla" farge.
Troooor den skal få piffe opp soverommet

Jeg får vel innrømme at lilla er en skikkelig NEIfarge hos meg.. [8D] Ikke en gang i adventstida får den lov å passere dørstokken.. [:-]

Back
Topp