Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det avhenger vel av park og attraksjon, men har erfart at om barnet kommer gratis inn, så er det ikke så altfor mye de kan gjøre dersånn bortsett fra å se og oppleve parken da
snuppa her får kjøre det hun vil, men jeg kommer ikke til å la hun få kjøre loopen på Tusenfryd selv om hun vil være høy nok i sommer
![]()
Wow kult ( og skummelt) men tror ikke min bedre halvdel hadde tilat det...Det varierer på de ulike attraksjonene, vanligvis 110 cm/120 cm/140 cm. Mine har fått kjøre det de er høye nok til, noe som har resultert i blant annet at en av gutta tok loopen på Tusenfryd da han var bare 3 år [emoji85] Har lange barn [emoji4]
Det er det jeg egenlig trodde. Min 2 åring er over metern. Men står igjen å se om hva mammahjerte vil tillate ( uerfaren på dette område)Det varierer på de ulike attraksjonene, vanligvis 110 cm/120 cm/140 cm. Mine har fått kjøre det de er høye nok til, noe som har resultert i blant annet at en av gutta tok loopen på Tusenfryd da han var bare 3 år [emoji85] Har lange barn [emoji4]
Tror frøkna var rett over 4 år når hun tok den første gang og satt helt forrest, hun kunne nok også ha tatt den året før.Det varierer på de ulike attraksjonene, vanligvis 110 cm/120 cm/140 cm. Mine har fått kjøre det de er høye nok til, noe som har resultert i blant annet at en av gutta tok loopen på Tusenfryd da han var bare 3 år [emoji85] Har lange barn [emoji4]
4 år, men når det kommer til loopen så er det jeg som setter en stopper. Eller hun har ikke spurt, men jeg synes den attraksjonen er ufyselig da den slenger så sinnsykt med hodet. Synes dog mange av attraksjonene på Tusenfryd er blitt generelt dårligeHvor gammel er snuppa di? [emoji4]
Enig i den [emoji14] min skal ikke få lov til å ta loopen før han er ganske stor. Ikke fordi den er skummel (jeg elsker alt av karuseller), men den er VOND å sitte i [emoji14]4 år, men når det kommer til loopen så er det jeg som setter en stopper. Eller hun har ikke spurt, men jeg synes den attraksjonen er ufyselig da den slenger så sinnsykt med hodet. Synes dog mange av attraksjonene på Tusenfryd er blitt generelt dårlige![]()
Det kommer jo helt an på karusellenHvor høy må de minste være for å kjøre alene? Og hvor går din personlig grense på hva barna får kjøre?