Lurer litt på dere tanker her, hvem går dere til kontroll til (lege/gyn/jm) og er dere fornøyd? Jeg vurderer å bytte, fikk første kontroll til fastlegen gjennom studenthelsetjenesten kanskje de er litt slakkere enn andre men altså, legen min er ALLTID sen minst 30 min og de vil at man kommer 15 min før oftest kommer jeg ikke inn til henne før etter en time senere enn planlagt. Er det slik andre plasser også? Fordi det er utrolig slitsomt å sitte der sånn kvalm blant hostende folk. Hun fylte inn vekten min 0,9 kg lavere enn hva som sto på vekta, satt meg tilbake på helsekortet (uten å ha noe grunn til det eller uten å si det til meg) og fikk noe av fars personalia feil vet det er pirk men sånt irriterer meg hvertfall. Hun ga meg ingen info om muligheten til å gå til jm og generelt følte hun hadde dårlig tid. -_-
Svarer på alle spørsmål jeg måtte ha og gjør meg trygg. Også inviterer han alltid med barnefar, og eventuelt søsken, til minst en kontroll så alle kan få høre hjertelyden til babyen sammen. Det er veldig hyggelig synes jeg.