Fornøyd med barselgruppen?

Fornøyd med barselgruppen?

  • Ja

    Votes: 6 75,0%
  • Nei

    Votes: 0 0,0%
  • Ønsker av ulike grunner å ikke være med i barselgruppe

    Votes: 0 0,0%
  • Har ikke fått tilbud om barselgruppe

    Votes: 2 25,0%
  • Har ikke tid til å være med i barselgruppe

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    8
Ja dr fornøyd:) Vi var bare tre til å begynne med, men nå er vi 4 :) To guttebebiser og to jentebebiser<3
 
Var veldig fornøyd med første, men nå kjenner jeg ingen å det er så få at jeg gidder ikke dra på åpen helsestasjon dagene lenger :p
 
Jeg er fornøyd med min barselgruppe :) Ganske ny i området her, så det var en fin måte å komme i kontakt med andre
 
Gruppa er gjennom helsestasjonen og jeg er veldig fornøyd :) Litt synd vi ikke er flere enn 3 stk totalt, men de andre er veldig hyggelige og det ser ut som vi går godt sammen :) Og så har alle guttebebiser.
 
Jeg er med i en gruppe, men gikk glipp av første møte:( gleder meg til å treffe gruppen!
 
Har berre hatt eit møte igår! Nytt treff på hs om 14 dager, virker som ok jenter! Vi er 7 stk, ei som ikkje kom! Blir 8 om ho kjem neste gang!
 
Vi er også 7 stk, satt sammen av hs. Vi har det så utrolig hyggelig sammen! Møtes en gang i uka fast + spontanturer ol om det passer seg sånn :)
 
har ikke fått tilbudet om barsel gruppe. Synes det er litt dumt fordi jeg kunne trengt noe mer sosialt
 
Eg hadde ikkje sett lappen der det sto "PÅMELDING TIL BARSELGRUPPE" i ekspedisjonen på Helsestasjonen, så eg fikk i dag, men har ikkje møtt dei endå. Skal neste tirsdag! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fyste samling hos oss ska v neste fredag, då e da gruppa med fysioterapeut :)
Blir berre 4 stk og kun 1 eg ikkje kjenne frå før :p
 
Veldig fornøyd så langt, men vi har ikke møttes siden 6ukers kontrollen. Skal på gruppe igjen nå 23. :)
 
Superfornøyd med vår lille gjeng.
 
Vi er 5 stk som er satt sammen fra helsestasjonen, og vi har møttest på helsestasjonen 2ganger, vært på tur 2ganger og hjemmebesøk og lunsj hos hun ene 1 gang(2.gang vi møttest faktisk:)).. Skal på tur igjen imorgen, og 2 av oss skal på spinning på ettermiddagen faktisk ;) kjempefornøyd med gjengen! Fine jenter :)
 
Vi skal på første treff 27. Kjenner at jeg er kjempe spent på å møte de!
Kjenner jo ikke så mange her jeg bor, så gull verdt med sånt. De har gjort det sånn at det er bare jenter i nærområdet. Så da ser jeg for meg at det blir lett å trille turer å slikt.
 
Back
Topp