V Vibeke :) Forumet er livet VIP 4 Aug 2007 #1 Fornøyd kar med hatt!!! ??? Han gikk rundt med denna bøtta på hue i timesvis igår og ble sint når jeg prøvde å ta den av da den skle ned i øya hans... Neida, bøtta skulle være hatt den!
Fornøyd kar med hatt!!! ??? Han gikk rundt med denna bøtta på hue i timesvis igår og ble sint når jeg prøvde å ta den av da den skle ned i øya hans... Neida, bøtta skulle være hatt den!
V Vibeke :) Forumet er livet VIP 4 Aug 2007 #2 Begynner å hjelpe på nå, ja. Selvom han ikke har vokst ut av mye klær denne våren og sommer'n
V Vibeke :) Forumet er livet VIP 4 Aug 2007 #3 samma her. Tror faktisk vi har ett par ting i 74/80 og jeg som fortsatt går, men synger på siste verset...
samma her. Tror faktisk vi har ett par ting i 74/80 og jeg som fortsatt går, men synger på siste verset...
M millba Elsker forumet 4 Aug 2007 #4 hi, hi så skjønn han er..[:)][:)] her skal hun ikke ha noe på hodet, forsvinner rimelig fort av igjen sammen om det er caps, lue eller spenner i håret
hi, hi så skjønn han er..[:)][:)] her skal hun ikke ha noe på hodet, forsvinner rimelig fort av igjen sammen om det er caps, lue eller spenner i håret