forminske bilder- windows?

¤Lotte¤

Elsker forumet
Kan jeg forminske bilder med windows bilde-og faksbehandling programmet på pc`en????

eh...aner ikke jeg..[8|]

Noen som vet?

[:)]

Japp.. jeg gjør..

Høyreklikk på bildet og edit/rediger og der etter Image (vet ikke hva det heter på norsk [8D]) og deretter strekk-forskyv (i prosenter) altså hvor stort/lite du vil ha det

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Japp.. jeg gjør..

Høyreklikk på bildet og edit/rediger og der etter Image (vet ikke hva det heter på norsk [8D]) og deretter strekk-forskyv (i prosenter) altså hvor stort/lite du vil ha det

Bildet ble flyttet til paint... Minsket det til 50%, men når jeg ser på egenskaper endrer ikke størrelse og diskforbruk seg? Da blir vel bildet like stort når jeg limer det inn på en nettside eller?

ORIGINAL: toblirtre

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Japp.. jeg gjør..

Bildet ble flyttet til paint... Minsket det til 50%, men når jeg ser på egenskaper endrer ikke størrelse og diskforbruk seg? Da blir vel bildet like stort når jeg limer det inn på en nettside eller?

Du må inn på Fil og Lagre som etter at du har endra str. (som jpg f.eks og bytte tekst på filen) huff.. Håper du skjønte hva jeg mente? [&:]

Dytter

Nå tror jeg at jeg fikk det til.. takk for god hjelp[:)]

Det er bra.. Bare hyggelig å hjelpe [:)][:)]

Back
Topp