Formiddag på helsestasjonen :)

FlaksiMummy

Elsker forumet
Jepp, da har jeg endelig vært på 3mndkontroll med snuppa vår og samtidig 2årskontroll med storebror. (Anbefales absolutt ikke om man bare er en forelder med.. Guri malla for et sirkus).

Lille frøken snupp har blitt 5,650 kg og er 61, 5 lang.. Søt bare bra på den fronten. Hun skrek en del da hun fikk sprøytene, men det gikk fort over :)
Storebror har blitt hele 13,3 kg og 88cm lang :) han syns ikke no om verken veiing, måling eller legesjekk..

Nå er han levert i barnehagen og jeg og Elise er på kafé å venter på ei venninne :) fortjener kaffe latte nå! Hehe

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Har gjort det samme selv og hatt m Neline, og nei, anbefales ikke:p Neline har ikke ro i rumpa, så er ikke så lett og holde følge m hu i tillegg til en liten baby:) For og lita tulle du har. Mye hadde hu vokst fra forrige gang?:) Kaffe latte'n er velfortjent. Kos deg med god samvittighet;)

hehe, hørtes hektisk ut ja! Hadde nok med meg selv og lillesnuppa da jeg var på hs sist :p
Nå skal jeg snart i barselgruppe :) Vi er 6 stykker som møtes i åpen barnehage (gratistilbud fra kommunen) annen hver uke! Da er det babydag i den åpne barnehagen og kun småtasser under ett år, og så er der ansatte som hjelper litt til med å ta vare på babyene så mødrene får prate og drikke kaffe! Kjempekos :) ...men det er litt stress for oss å rekke noen steder til kl 12 siden Hermine sover til 10.30 og jeg må rekke å pumpe før vi drar ut :confused: Så idag måtte jeg ha vekkerklokka på 09.30 for at vi skulle rekke å gjøre oss klare i tide :p

Hun var 4,4 på 6 ukers kontrollen, så hu legger på seg 200g i uka.. Følger sin egen kurve :) men ja, hun er liten og nett.. Merkelig siden hun bare drikker mme ;)

Så fint alt var bra med dem:-) Håper hun ikke får noen reaksjon på sprøyta, det gikk heldigvis fint med oss også.
Kos dere på kafe:-)

Hun var 4,4 på 6 ukers kontrollen, så hu legger på seg 200g i uka.. Følger sin egen kurve :) men ja, hun er liten og nett.. Merkelig siden hun bare drikker mme ;)

<3
Men da vokser hu jo kjempefint:) Viktigste er jo at de følger sin egen kurve:) Ja, hu er ei lita nydelig tutte<3 Mathea vokste veldig bra som Emmeth, mens Neline la på seg lite, men var lang:) Hatt lite matlyst pga smerter og sånn så lang og tynn, akkurat som storesøster. De har farens kroppsbygning:)

Back
Topp