Formening om kjønn...

M&M2014

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har dere eller partner noen formening om hvilket kjønn dere venter?

Her er mannen så sikker på at det blir gutt at han omtaler han som lillebror til sønnen våres.

Venninnene mine trur det blir jente siden jeg må spise vannmelon og jordbær hver dag.

Jeg har ingen anelse om hva som er det, en baby inntil den 20.juni.

Blir spennende å se om mannen har rett :)

Gubben er helt sikker på gutt, og de fleste rundt meg tror gutt :)

Jeg er litt på begge deler, så vi får se :P skal på ekstra ul på onsdag så håper på å få vite kjønnet da ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er fortsatt ganske sikker på gutt, selv om ultralyd antydet jente. Men siden det var så usikkert holder jeg meg til gutteteorien :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har skikkelig guttefølelse, får forhåpentligvis vite det på fredag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har en følelse for at min gutt nummer to ligger å vokser i magen :) Alle andre rundt meg, samt samboer er helt sikker på at det er ei jente da.. ; p Håper å få vite om 8 dager.

Mange som har sagt gutt. Jeg tror mange bare sier det da vi har jente fra før. Jeg hadde sterk jente følelse i starten, nå tar jeg meg i å tenke han. Men håper å få svar på oul 25 juni :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Mannen her er overbevist om at det er jenta som kommer, selv om oddsen sier noe annet. Han har 4 gutter fra før :-)
Så alle i rundt oss håper på jente, men det haddd vært gøy :-)
Jeg er mere usikker, har en guttefølelse, mytetester, sier det er gutt. Men håper miraklet vil vise oss, hva det er på fredag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi tror vel begge innerst inne at dette er en jente. Men jeg startet med guttefølelse.

Eg begynte med følelse av jente, trur eg e påvirka av svigers som ønska seg jente barnebarn, no begynner eg å føle meir på gutt :P

Både jeg og typen tror det er gutt, og hver gang vi snakker om ungen så sier vi "han" automatisk. Mamma er også sikker på gutt, men ellers er det ikke så mange som har gjettet. :-P Blir spennende å se om vi får rett! Bare 8 dager igjen til OUL! :-D

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg tror det blir jente denne gangen også! Blir spennende å se på oul den 25 juni:)

Har egentlig en guttefølelse.
Lege mente det så ut som en gutt da jeg var på ultralyd 12+3
Og samboer er helt sikker på at det er gutt(selvfølgelig) hehe:p
Da blir det litt sånn at jeg også tror det nå. Selvom jeg alltid ville ha en liten jente første gang. Men spent på å vite mer sikkert på om det er en gutt eller jente baby vi venter :rolleyes: 12.juni :)

Mann vil ha en gutt til og vil ha jente :-)
Har magefølelse på gutt :-)
Vi få se hv vi får i nov :-)

Vi har ikke oppskrift på annet enn gutt vi:p Har tre fra før.... Må vel helt ærlig si at det hadde vært morsomt å sett jente-versjonen av oss også.... Håper på å få sett det på mandag på oul.

Mannen er sikker på lillesøster. Mens alle andre er villige til å vedde penger på at det er gutt. Jeg aaaaaner ikke :P finner ut på torsdag :)

Her mener alle det blir jente, mens jeg vet igrunn ikke - men siden alle tenker jente tror jeg nesten d blir gutt, hehe
Får forhåpentligvis vite d nå torsdag på UL :D

Back
Topp