formen...

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Er på topp i helgene, da jeg sover lenge og tar ting med ro...men når jeg jobber, fra midt i uka og ut kjenner jeg at jeg ikke takler det lenger! formen blir så dårlig da, i sta når jeg kom hjem kasta jeg opp! [&:]

Jobber mye kveld og lange vakter... vil ikke sykemelde meg, men snart må jeg vel bare...

Ai,ai,,ai fy fader ta da....
KLEEEEEEEEEEEM[;)][;)]

Håper det tar seg en pause snart asså,men jeg er SINNSYKT kvalm så og si HELE dagen,så venter på det samme selv egentlig[X(]

Du har krav på tilrettelegging på arbeidsplassen allerede nå. Kanskje lurt å prøve å få til det før du sykemelder deg? Vet av erfaring at dagene blir fryktelig lange etterhvert om man er sykemeldt - godt å ha en jobb å gå til.

Lykke til!

uff da.. håpe det er snart bedre tider i vente for deg[:)]

har akkurat d samme.. i tillegg til at heile kroppen har spent se heilt, føles mørbanka ut å d e vanskli å puste..
å så litt detalja som høre hjemme på do :P

Har den luksusen at jeg jobber på kontor 100meter unna huset, men i går måtte jg kaste inn håndkle. Merket kl halv ti at nå MÅ jeg spise ellers kaster jeg opp. Så jeg gikk hjem, men hadde ikke kommet lenger enn rett innenfor døra at jeg kjente at nå er det bare å løpe på do... ÆSJ!! Jeg HATER å kaste opp [:'(] Lå rett ut hele dagen og kvelden! Var kvalm HELE dagen! Men i dag er jeg heldigvis bedre, så da går det ann å jobbe. men kjenner at det er ikke mye som skal til!! litt rask puls og jeg blir kvalm med en gang!!!

Jeg er så sinnsykt trøtt for tiden, sikker på at jeg kunne sovet hele døgnet:P Sliten og kvalm er jeg også, håper dette går over etter de tre første mnd :)

Back
Topp