formen?

lissa 72

Flørter med forumet
Etter å ha vært eple kjekk de første ukene, kom kvalmen som kastet på meg i uke 7. Har fra uke 7 vært venn med skåla og hatt mine runder hvor jeg har "ropt på elgen" [:o]
Har hatt brunaktig utflod siden uke 8, hadde blødning nå på lørdag og ble sendt på ultralyd på lørdag. Hjerte slo og svangerskapet var inntakt. I dag var jeg hos legen og da fikk jeg høre hjertelyden ca 140 slag i min. [:D]
Ellers er kvalmen på vei til å gi seg (takk å lov!), ømme bryst er vel bare noe man må ta med...og litt stikkinger i magen.
Er nå sykemeldt ut neste uke pga blødningene.

Så bra at alt står bra til med bebisen da! Jeg og opplevde det samme som deg, jeg skrøt av hvor god form jeg var i. Vips så våknet jeg en natt da jeg var ca 6 uker på vei, spøy som bare det. Og siden har jeg spydd...Nå er jeg litt bedre, håper det glir over snart. Ellers er jeg veldig tiltaksløs om dagen, føler meg helt ubrukelig både hjemme og på jobb! Har bare lyst til å sove, og har ikke krefter til noen ting! Har også hatt magesmerter siste dagene, men har forstått at dette er normalt. Men misforstå meg rett, jeg er glad for å være gravid altså...[:D] Velkommen hit forresten!

Skjønner hva du mener ja, har virkelig lurt på hva jeg har gjort når jeg stod som mest krølla rundt do skåla[:'(], men selvfølgelig ; er jo suuuuuper glad for å vente dette barnet!
som deg så har jeg også vært supertrøtt, det begynner å bli bedre nå. De første ukene var jeg nesten svimeslått, kunne sove hele tiden[:D]

Ej he vore kjempe heldig. Har berre brekt meg to ganger og no e ej i veke 10. He vore trøtt da, men det held på å gå over. Ej he hatt sporblødning 3 ganger, men he ikkje blitt sendt på ultralyd. Noen sa at det var obligatorisk. Er det det? Ej e sjukmeldt ut veka, men da begynner ej på jobb igjen. Litt kjedlig å gå heime heile tida. Det blir så langt svangerskap da...

Enig at det fort kan bli kjedelig å gå hjemme ja, blir som du sier et veldig laaaaaaangt svangerskap[:)]
ultralyden fikk jeg pga av at jeg hadde endel friskt blod som kom og at svogeren til samboeren min som er lege rekvirerte timen(hadde sikkert fått det uansett).
Skal til ny ultralyd den 31.10 og 9.12

huff, misunner ikke dere som driver og spyr. jeg er nesten i litt for god form..merker det på tøyet, har en veldig matlyst...trøttheten har nesten gitt seg, og jeg er faktisk veldig i slaget. merket veldig forskjell med trøtthet da jeg gikk inni uke 9, ca. nå er jeg inn i uke 12, såvidt jeg skjønner...jeg er 11+0. betyr i kke det at jeg er FERDIG med 11.uke...?

Back
Topp