Formen?

Beata

Andre møte med forumet
Hvordan er formen deres nå da, desemberdamer? Selv er jeg nesten aldri kvalm, bare når jeg er sulten. Og så har jeg fått litt ømme pupper nå i det siste, samt en fordøyelse som ikke er som den en gang var...
 
Heisan, og gratulerer..
Her i huset er det ikke noe gøy å være mann om dagen. (Jeg er bare 8+3)
Klarer bare ikke å bli tatt på. All form for intimitet er helt pyton. I tillegg til det er jeg sånn passe sur vist nok, det verste er at jeg er fulstendig klar over det selv, klarer bare ikke roe meg ned.
Min stakars samboer ser ikke lyst på de meste mnd for å si det sånn
Ellers er jeg veldig trøtt og sliten om dage. Ikke serlig kvalm, men har heller ikke særlig matlyst.
Puppene har vokst litt [:D] (har små pupper fra før) og er heldigvis ikke så ømme lenger, men brystvortene er såre.
Bortset fra det er formen fin [;)]
 
[:)] Formen er bra og matlysten er på topp...! Jeg har heller ingen kvalme, bare når jeg er sulten. Brystene er ubehagelige ømme...! Innbiller meg at jeg har fått litt mage allerede, men det er kanskje fordi jeg gleder meg sånn til den skal komme[:)]
Men enkelte bukser er i det trangeste laget da...
 
Jeg var en del kvalm fra uke 4 - 8. Nå er jeg mye bedre! Men jeg må passe på så jeg ikke blir sulten! Spesielt ille er det hvis jeg sover lenge og dermed ikke spiser frokost før langt på dag. Da er den dagen ødelagt! [:'(]

Ellers er ikke puppene så ømme lenger! Jeg må bare skaffe meg noen større BH'er! Og så er jeg stup-trøtt dagen lang, er blitt avhengig av ettermiddagslur og legger meg i tillegg ekstremt tidlig hver dag... Blir ikke akkurat så veldig sosial av det!

Men ellers er det herlig å vente sitt første barn! [:)]
 
Den er bra... vondt i ryggen, men har hørt at det kanksje går over etterhvert..
Ellers er det bare glede, etter å ha strevd siden jan 04[:D]
 
Tjo ho......

Formen er mye bedre nå en med første mann. Er nesten ikke kvalm, må bare passe på og spise hver 4 time.
Ellers har jeg enormt ømme bryster, men det er å leve med.....

Kos dere allesammen....

Eva
 
Formen er kjempefin. blir litt fort trøtt og sliten, men har det ellers helt knall. Synes det er fantastisk å være gravid, særlig nå som det begynner å bli ganske så synlig.
 
Kvalmen sitter i rett som det er, men gudskjelov ikke hele tiden. Ellers er det okey hos meg. Brystene er ømme og det er kjempevondt når samboeren skal tulle og når lille gutt i huset hopper på mamma. forsvarer dem så godt jeg kan. Hehehe....
Gode hilsner til alle desembermammaer.
 
Back
Topp