Formen?

9-2

9-2
*Aprilbaby 2018*
Hvordan er formen deres nå?

Jeg sliter fremdeles med dager der alt kommer i retur og jeg blir sofasliter.. (uke15)
noen dager er veldig bra og jeg fungerer neeesten normalt!!!
Er lei av kvalme og oppkast, men veldig godt med dagene som funker :smiley-angelic003

Så hvordan går det med dere andre?

Er jo så en nesten ikke vil svare :facepalm: Men her er formen veldig fin, kvalmen ga seg i uke 13/14 for min del.. Eneste jeg sliter med er at det fortsatt er hemmelig inntil vi får svar på kromosomanalyse.. Litt kjipt å kjenne mer og mer liv og vite at det kanskje ikke går veien vår.. Håper det roer seg for din del slik at du kan kose deg mer og ikke minst fungere :)

Last edited:
  • Liker
Reactions: 9-2
Sluttet å kaste opp ved overgang til andre trimester. Enkelte dager kan jeg være litt kvalm og brekke meg på morgenen, men er ikke like intens kvalm som før.
Sliter med svimmelhet (har veldig lavt blodtrykk), bekkenet osv. Men er bare så utrolig glad for å slippe oppkast. Det var to fæle måneder som jeg er glad er over.
Hvor lenge har du vært kvalm og kastet opp? Merker du noen endringer eller er det fortsatt like ille som før? Håper hvert fall at du og blir bedre snart, å kaste opp er det værste som fins.

• Liker
Sluttet å kaste opp ved overgang til andre trimester. Enkelte dager kan jeg være litt kvalm og brekke meg på morgenen, men er ikke like intens kvalm som før.
Sliter med svimmelhet (har veldig lavt blodtrykk), bekkenet osv. Men er bare så utrolig glad for å slippe oppkast. Det var to fæle måneder som jeg er glad er over.

Samme her.. men kjenner at jeg er sliten av å ikke være i veldig god form. Jeg har så lite energi og blir så fort sliten og lei:( Håper ikke jeg brygger på en svangerskaps depresjon. 20% sykemeldt nå for å forebygge og spare på det lille jeg har av overskudd. Formen går veldig opp og ned. Gleder meg alltid til å kunne dra hjem fra jobb fredag ettermiddag:rolleyes:

Formen er veldig fin, burde være glad for det, men bekymrer meg at jeg ikke føler meg gravid lenger. Skal alltid være noe Men gikk på vekten i dag, har lagt på meg nesten 7 kg på 17 uker :nailbiting: Så det er vel et tegn på at det skjer noe..
Spiser ikke noe særlig mer enn tidligere, så liker ikke at vekten raser sånn opp..
Håper kvalmen gir seg snart hos deg :)

• Liker
Glad på deres vegner at det har snudd!! Jeg har blitt mye bedre enn jeg var, men det vil ikke gi seg helt.
Håper og tror det snur snart...:shy:
Men kjenner liv og det gjør det litt lettere.
Ha en fin dag jenter

Formen er både bedre og verre her. Er 15+2, og har mye mer energi nå samt fått matlysten igjen [emoji4] men har fått sterkere allergier, atopisk eksem, svimmelhet, maaaasse luft i magen([emoji85]) og halsbrann [emoji28] er veldig glad for å ha tilbake matlysten, for gikk ned 6 kg i første trimester, har nå klart å gå opp 1,2 kg igjen.

Så herlig å få mer energi!!
Er det allergier som du ikke har hatt før?? Vel, kroppen er snodig når man er gravid!! Halsbrann kjenner jeg også til, men link tyggis tar det! :)
Håper formen din bare blir enda bedre og at luft og svimmelhet forsvinner ;)

Hvordan er formen deres nå?

Jeg sliter fremdeles med dager der alt kommer i retur og jeg blir sofasliter.. (uke15)
noen dager er veldig bra og jeg fungerer neeesten normalt!!!
Er lei av kvalme og oppkast, men veldig godt med dagene som funker :smiley-angelic003

Så hvordan går det med dere andre?
Samme her. Mindre oppkast, men like kvalm og sliten. Har tilbrakt hele oktober i senga/sofaen, så håper snart det snur. Godt du har noen dager som er bedre, da går det i riktig retning :)

• Liker
Får jeg litt lite søvn så er det litt oppkast på morgenen...eller ikke kvalm eller oppkast lenger...ikke siden uke 10 ca...er bare litt ekstra trøtt, men ellers i fin form...

Forrige svangerskap var helt forferdelig...

• Liker
Så herlig å få mer energi!!
Er det allergier som du ikke har hatt før?? Vel, kroppen er snodig når man er gravid!! Halsbrann kjenner jeg også til, men link tyggis tar det! :)
Håper formen din bare blir enda bedre og at luft og svimmelhet forsvinner ;)

Var helt fantastisk å oppdage at energien er på plass uten at jeg tar medisiner for det!! Har ikke hatt det slik på over 7,5 år pga ME, så er en ny verden nå [emoji4]
Er allergier jeg har hatt fra før av som bare har blitt litt mer voldsomme. Feks reagerer jeg mye mer på kattene våre og støv nå enn for noen uker siden.

Tenker egentlig at det som er av "plager" nå ikke plager meg nevneverdig, er bare så herlig å få energien på plass! [emoji4] er først de siste dagene at jeg har hatt mye energi, men har hatt noen uker med mer energi enn i starten av svangerskapet også [emoji4]

Håper kvalmen din snart slipper taket helt og at du slipper kvalme resten av svangerskapet [emoji4]

• Liker
Back
Topp