Formen?

Soppstopp

Flørter med forumet
Hvordan er formen deres?
Jeg jobber 100%. Måtte gå hjem fra jobb i dag pga vondt i bekkenet og en sinnsyk hodepine. Jeg er redd jeg har fått sv.forgifting...Skal til legen i morgen.

Men er det normalt å være så uggen? Altså svimmel, trøtt, hodepine, varm, kald. Noen andre som har det slikt?

Har di siste dagerne vert i samme form :/ blir ekstra oppfølgt ift SF pga sist svangerskap, og har ikke antydninger til SF enda :) så trenger absolutt ikke være det, men uansett lurt og sjekke det opp så du slipper og bekymre deg :)

Jeg er sykemeldt og har gått hjemme siden mars, men synes jeg har blitt dårligere den siste tida. Bekkenplager, kynnere, nedpress eller noe sånt, veldig varm, uvel, kvalm igjen og generelt sliten...

Jeg har også hatt perioder om dagen hvor jeg føler meg veldig uvel - kvalm og veldig varm! Har vært spesielt mellom 9/10-12 på formiddagen, men da bare når jeg er på jobb. Etter jeg ble sykemeldt 50% for to uker siden har det skjedd mye sjeldnere, så tror det var kroppen som prøvde å si i fra at jeg trengte mer ro og hvile.

Helt vanlig, synes jeg, varm, uvel, stikninger og kynnere og nedpress. Trenger ikke å bety noe relatert med SF. De skulle gi mer enn 3 uker før termin for å slappe av og forberede seg til fødselen og tiden etterpå. Skal trenge disse kreftene.

Har vært 100% sm siden juni, pga bekkenløsning og kynnere. Skulle ha behandling fire og fem ganger i uken for bekkenløsning, men det ble så mye stress som igjen førte til mer kynnere. Så i sommer har jeg badet og svømt mye på egenhånd, noe som har holdt bekkenløsningen i sjakk.
Nå som det er kaldere har jeg vært i basseng, men ikke daglig. Har fått mye nedpress, leggkramper og for første gang i natt maserier, så i dag har jeg liggi i senga bare. Og håper tiden frem mot fødsel nærmer seg hurtig, siden modningsprosessen er såpass igang i kroppen :-) må jo bare håpe!!

100% sykemeldt fra starten av.
Siste dagene har ledd begynt å verke kraftig og små depressiv! Uke 31

Formen er helt fin :D
Plages bare med halsbrann fra h*******, og ting går i et saktere tempo fordi jeg blir andpusten og magen kommer i veien. Bortsett fra det føler jeg meg strålende :happy::D

Jeg har vært 50% sykemeldt i noen mnd pga hodepine og migrene. Jeg har en veldig travel jobb der jeg må forholde meg til mange krav fra min ledelse i tillegg til totalansvar for butikken. Vi er inne i en travel sesong med masse nye varer. Jeg har egentlig gjort 100% jobb i 50% stilling de siste mnd.
Jeg har den siste tiden vært totalt utslitt, sover ekstremt dårlig, masse vonde kynnere og begynnende bekkenløsning. Jeg har i tilleg 2 små barn. I dag insisterte legen på 2 ukers 100% sykemelding.

Har vært 100% sykemeldt siden mai pga bekkenløsning. Den siste uka har jeg merka at babyen har lagt seg lengre ned i bekkenet og har en del nedpress, blir fort sliten, er trøtt og uvel og på toppen kom en skikkelig høstforkjølelse! Så kjenner det er godt å kunne ta det helt rolig når mine to håpefulle er sendt til skolen og barnehagen :p

Jeg ble 50% sykmeldt denne uka pga bekkenløsning, mye kynnere og at jeg blir ekstremt sliten. Går fint på starten av dagen, men så sier det nærmest stopp. Jeg må hvile i løpet av dagen for å fungere. Husker ikke at d var så ikke forrige gang men er jo annerledes å ha et barn fra før + at svangerskap er ulike. Har mye mindre kynnere og har energi nok til å ikke være konstant sur nå når jeg jobber halvt, så er nok kroppen som sier i fra at msn må roe ned!

Blir fort sliten, får mer og mer halsbrann og en del vondt i ryggen. Men alt i alt er formen overraskende fin. Jobber 100 % og det går foreløpig veldig bra. 32+5 i dag. :-)

Har vert 100% sykemeldt fra starten av 2.trimester på grunn av fare for premature rier. Men formen min er helt fin :) Er i uke 34+6 idag og eneste er at jeg må tisse ofte :p

Har vært 40% sykemeldt nesten hele svangerskapet pga bekken, kvalme og utmattelse, men nå som jeg forrige uke ble 100% sykemeldt har faktisk formen blitt litt bedre. Bruker ikke alle energien jeg har på jobben og har overskudd til å komme meg opp av senga og til å leve et nogenlunde normalt hverdagsliv. Har allikevel de "vanlige" plagene som masse kynnere, bekkenløsning, halsbrann, dårlig søvn og sliten men det skal jeg nok holde ut nå de siste ukene:) fant ut for noen dager siden at jernlageret mitt var ca på null så er ikke så rart man da er litt ekstra sliten. Prøver nå å få opp nivået litt til fødsel for da mister man mye blod og da er jern lurt å ha:confused:

Formen min er helt ok for det meste av tiden. Går litt opp og ned dag for dag egentlig. Hadde et par dager på jobb i forrige uke som var skikkelig slitsomme, følte meg uggen og rett og slett ikke i form. Men så har jeg heldigvis hatt flere gode dager nå :) tror det er litt sånn det bare er når det nærmer seg slutten.

70% sykemeldt nå, veldig sliten og vondt i bekkenet.
Har i dag og i går hatt vondt i ryggen igjen, føles litt som mensmurringer, kommer og går både i ryggen og magen, men ikke noe særlig vondt, bare ubehagelig. Håper det ikke er tegn på at hun har tenkt seg å komme snart!
Litt småkvalm og uggen og egentlig veldig klar for å bli ferdig med dette svangerskapet, 35 uker i morgen så er jo ikke så lenge igjen :)

80% sykemeldt pga prolaps i ryggen, elles så er jeg ganske trøtt og sånn litt urven fordi det er så fult i magen. Så litt som å være tilbake i ukene 6-10. Da æ sov og følte meg uggen hele dagen.. Gleder meg sånn til å bli ferdig..

Jeg ble 50% sykmeldt denne uka pga bekkenløsning, mye kynnere og at jeg blir ekstremt sliten. Går fint på starten av dagen, men så sier det nærmest stopp. Jeg må hvile i løpet av dagen for å fungere. Husker ikke at d var så ikke forrige gang men er jo annerledes å ha et barn fra før + at svangerskap er ulike. Har mye mindre kynnere og har energi nok til å ikke være konstant sur nå når jeg jobber halvt, så er nok kroppen som sier i fra at msn må roe ned!

Akkurat slik jeg har det og. Fin på starten og dår vondt i 11-12 tida. Må sove for å komme meg igjen. Håper 50 % sykemld hjelper på. Bare 5 uker igjen til perm

Formen er overraskende bra - fortsatt i jobb, selv om det er tungt på ettermiddagene :) Håper det holder i 5,5 uke til fram til permisjonsstart. Men må innrømme at jeg teller dagene.. hehe :p

Back
Topp