Formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Grusomt:yuck: gleder meg til å bli ferdig:p
Fortsatt uvel etter måltid, halsbrann i ny og ne, forstoppelse i ny og ne, tannverk, sover ikke på natten (ihvertfall alt for lite) for vondt å ligge og må tisse, må ta nesespray hver kveld jeg legger meg på grunn av tett nese osv osv:wtf::p

Formen er grei, plages med migrene, bekkenet krangler litt, våkner mye om natta, tett nese :P og så var det energien da, den har jeg ikke hatt på en stund.

Tipp topp, bare litt mere trøtt å sliten en ellers :) alt er bare så mye bedre en forrige gang jeg gikk gravid:D

Går greit, men er sliten. Lite energi og blir fort svimmel om jeg står for lenge, i tillegg er det bekkenet som krangler litt! Får bite tenna sammen nå i praksis, håper å være ferdig til påske, så da får jeg slappe av etter det og frem til hun kommer :joyful:

Det som plager meg aller mest nå er en forkjølelse som ikke vil slippe taket. Har vært uten smak- og luktesans i en uke, er trøtt og slapp. Hvis bare smakssansen kunne kommet tilbake så skulle jeg ikke klaget. :p

Svangerskapsmessig har jeg lite plager for øyeblikket, mest sannsynlig fordi forkjølelsen overskygger alt annet.

Det meste er noe drit egentlig :P Hadde det bare vært bekkenplager! Er svimmel, ser stjerner, trøtt og sliten, kynnere som kommer regelmessig daglig, og forhøyet blodtrykk.. Det verste er det å ikke kunne trene forsiktig en gang. Håper bare blodtrykket mitt ikke øker, for da skal jeg tvinge meg ut på korte turer ut i mars.

Formen er fin . Er bara så otroligt trøtt å kan sova å sova hel dagen.

Formen er tung... får ofte blodtrykksfall, så må sette meg ned eller holde meg fast over alt. Så formen er ikke så veldig god. Glad det bare er to mnd igjen nå.

Formen er tung... får ofte blodtrykksfall, så må sette meg ned eller holde meg fast over alt. Så formen er ikke så veldig god. Glad det bare er to mnd igjen nå.

Sama her! Tør nesten ikkje å køyre bil pga. Eg har hatt nokre blodtrykksfall når eg har køyrt til jobb.. måtte stoppe midt i vegen, og legge meg ned.. Er sjukemeldt pga. Det.. har 45 min køyreveg til jobb, og ikkje moglegheit for buss/tog...

Back
Topp