Formen?

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Hvor langt er dere på vei og hvordan er formen?

Sent from my iPad using BV Forum

12+6 formen er nesten normal. Men lavt blodtrykk slår ut i svimmelhet og tretthet.

13 uker og er konstant kvalm (verre ved inntak av mat :( ) ellers frisk og rask, men oppkast og kvalme :/

Sent from my iPhone using BV Forum

er 14 +1. formen begynner å bli bedre. Men brekker meg fortsatt, kastet opp senest i dag, og trøtt som bare det. sov 4 timer på dagen i dag. Er 50% sykemeldt så jeg får slappet av litt.

er 12 + 1, har nesten ingen plager :) hatt litt oppblåst mage og en dag med lavt blodtrykk, ellers litt trøtt, men fin i formen :D

10+5 og fortsatt kvalm, vært elendig i nå 6 uker. Kaster opp hver dag.

Jeg er 10+0 og er fremdeles veldig kvalm til tider. Er og trøtt og sliter med masse hodepine

Er 13 + 4, tidligere i uken avtok kvalmen og halsbrannen veldig, fantastisk! ;) Så nå kommer det seg ;)

12uker i morgen. Er sykt trøtt og uopplagt, veldig lite energi:/ litt kvalm nå og da, bekkenløsningen begynner for fullt igjen kjennes d ut som.

13+5 og kastet opp senest i går. Kan fortsatt brekke meg av vonde lukter. Ellers er jeg ganske trøtt også.

Last edited:
Er 13+1, formen er relativt bra..blir fort sliten, og kan være litt uvel og kvalm innimellom :)

13 +4 og er trøtt, kvalm og svimmel.. Har noen dager med mer energi og mindre kvalme og andre dager hvor jeg er helt kaputt og ikke orker noe som helst :p
Legetime imorgen, håper å få høre er hjerte!

10+1, sykmeldt, veldig kvalm, så her ligger jeg i sofaen hele dagen :(

11 uker og formen er litt så som så..Kvalm og hodepine døgnet rundt..:-/ håper det gir seg snart!

12+5, slitt med ekstremkvalme siden uke 5.. fremdeles dårlig, mem noen bra øyeblikk!!
Mye trøtt og lavt blodtrykk (svimmel)
Er sykemeldt fremdeles og blir det nok en stund..

13+3 formen er kjempe fin! Glemmer nesten jeg er gravid til tider! Ømme pupper det er det! Ellers merker jeg at energien går fortere ut! Så veldig godt med en powernap når jeg kommer hjem fra jobb!

11+6 i dag, og jeg er i god form! Kvalmen er så og si helt borte, eneste som mangler er matlysten. Var til og med avgårde og trente i går! Wee :)

Back
Topp