formen

Lyckemi

Andre møte med forumet
kordan e formen dokkers for tia? jeg er overraskandes bra, litt trøtt og sliten, så blir mange kaffekoppa på jobb ;)

Godt at du er i så fin form:)

Selv har de siste 7 ukene vært nokså slitsomme. Jeg fikk det som kalles hyperemesis gravidarum og kastet opp mellom 2 og 5 ganger hver dag. Siste uka har det riktignok vært bedre. Startet 100% på jobb på mandag. Jobb går greit, men kveldene er tunge - kaster opp og vil bare sove. 

Men i kveld er formen merkelig fin - og det er godt;) Man får leve på de gode dagene:)

God helg!!

Den intense kvalmen har gitt seg, så formen er i grunn OK, men jeg sliter med veeeldig dårlig søvn, masse hjertebank, blir fort sliten og har ofte blodtrykksfall så jeg svimer av. 2 ganger i dag, faktisk... Var inne i en vognbutikk og havnet på gulvet, så jeg fikk vogn-demonstrasjoner mens jeg satt på gulvet, haha... Litt komisk egentlig...

Veldig trøtt, ellers bra... 

Noen dager er den så bra at jeg glemmer at jeg er gravid,bortsett fra bekkensmertene..Mens andre dager er jeg umenneskelig trøtt, uvel og hormonell som fy..!

Her er kvalme, brekninger og oppkast fortsatt en stor del av dagen. Mest brekninger og oppkast på morningen og bare kvalme på ettermiddagen/kvelden. Er trøtt og sliten etter en lang dag på jobb, men det går bra. Har en gutt som liker å se på tv etter barnehagen, så vi parkerer oss i sofaen de ettermiddagene vi ikke har andre planer.

I går og i dag har jeg hatt veldig vondt i hodet, men jeg håper det er forbigående og ikke noe som skal vedvare.

Her er formen ræva!:(
Kom hjem fra sykehuset i går,, måtte få veske intravanøst siden jeg kaster opp alt som passerer halsen:/ Har fått kvalmetabeletter på sykehuset såm hjelper litt på:)

Back
Topp