Formen

vel:p hvor skal man begynne:p

Jeg har veldig vondt i bekkenet,, noen dager klarer jeg absolutt ikke gjøre noe. og jeg er veldig sliten og sover masse.. svimler og er kvalm innimellom.. oh så en halsbrann fra h.....!:p

hehe ja det var mine plager:p ellers så er jeg ikke så lei som jeg var tideligere, men håper fremdeles han kommer snart, selv om jeg har mine tvil:p

For første gang inne på dette forumet kan jeg si at formen er fantastisk!!! (når man ser bort fra etterier og melkespreng, men det er bagateller fra hvordan det var..)

Her er formen ille, rett og slett. I hele går har jeg hatt en del murringer foran + at halebeinet lager problemer bak.
Trodde noe var på gang, men tar det tilbake.

Klarer så vidt å gå. Magen har sunket til grader og jeg kjenner at lillegutt borrer seg der nede.
Håper han bestemmer seg for å komme ut snart. Kan ikke gå sånn for lenge. Kan heller ikke huske at jeg hadde så vondt sist.

Plages bare litt med ryggen... Nok mange som sliter mer enn meg.

Formen er vel bra den, er kvitt halsbrann og kvalme osv[:D]
Hehe er trøtt enda da, men sover jo ikke lenger enn tre timer i slengen, for da ska lille prinsessa ha pupp og kos [;)] Men d er bare stas d[:D] Tok jo keisersnitt for 12 dager siden og i dag har jeg vært på aller første trilletur i nydelig vær[:D] Herregud hvor godt det var å få komme seg ut, få luft på nesa og røre på seg orntlig[:D]
Jeg skal ikke klage på noe, har d bare HELT TOPP!!!!!![:D][:D][:D]

Form, hva er det????????????????????????????????????????

Jeg har vont i hode mitt! Og jeg som egentlig skulle skrive ferdi oppgavene mine i dag.. Har ikke mye igjenn heller, men klarer jo ikke konsentrere meg for fem flate øre så d hjelper lite!
ellers har jeg så mye vann i kroppen at føttene mine ser ut som vedkubber, og vannet gjør så det gjør vont å sove.. halsbrannen er jo selfølgelig et møst.. Kjenner at kroppen begynner å bli klar for å få ut denne ungen.. selv om jeg ikke er ferdig med oppgavene mine :(

Mye maserier , vond mage ,VOND rygg , halsbrann , kvalme , slarkete (les: VONDT bekken ) hver gang jeg rører på meg , maks søvn i strekk 45 min , PLUSS på at det kjennes ut som noen har banka meg med et balltre midt opp mellom beina... Der har du meg!!!
Rett og slett alt jeg ble spart for i sist svangerskap[:@][:@][:@][:@]

her er formen dårlige..har vore kvalmen og vondt i bekkenet di siste dagene..
og masse masse halsbrann..sitter oppe om nettene klare kje å få vekk hals brannen..
har prøvd me melk og tusenvis av tabletter[&:][:@]

Uten å være generelt syk med sår hals, hoste. öyeinfektion og febersmerter i kroppen. Da sliter jeg ufattelig mye med halsbrann og tett nese og fik migren i dag, en gang til i dette svangerskapet.

Formen er sånn ok. Mest spent og lei egentlig...

Back
Topp