formen??

liljevilje

Forelsket i forumet
Flere som har merket at formen begynner å synke??
Har den siste uka fått mye kynnere å merker at jeg orker ikke så mye som før, noen dager er bedre enn andre heldigvis.
Åssen ligger det ann med dere??

Merker at jeg blir myyye fortere sliten nå enn for f.eks 4 uker siden ja... Det merkes at vesla vokser mye både på min energi og på hvordan jeg beveger meg [;)]
Men jo mer sliten man blir, jo nærmere er man målet [:)][:)]

Her er formen veldig redusert igrunn..
Blir kjempe fort sliten og trøtt.. Men samtidig veldig rastløs,tror igrunn jeg synes det er litt skummelt å skal bli mamma snart samtidig som jeg gleder meg kjempe mye! Er veldig stor ansvar,og er redd for at jeg ikke greier å strekke til sånn som jeg skal.. Uff, alt for mange tanker oppi hode mitt nå.. [:'(]

jo, takk som spør - jeg er sååå trøtt!! - og er vi ute og går må jeg le av meg selv siden jeg blir sååå andpusten og må ta det så easy...[8|] spent å se hvordan jeg blir om noen uker... hihi...

Tenker jeg blir å sove mye fremover - men det er vel kroppen som sier jeg må - og den må vi jo lytte til[:D]

Hehe, jeg går vist mot strømmen jeg...
Har slitt mye siden tidlig i svangerskapet. Men de siste ukene har bare blitt bedre å bedre!
Skal faktisk begynne å jobbe 50% igjen etter påske...

Ja, veldig sliten.

Før kunne jeg liksom ligge på sofaen og lese eller se på TV. Nå sovner jeg uansett når jeg legger med ned... Og sover som en stein, no matter what.

Ja, er nok bare kroppen som prøver å samle litt energi til fødsel og barseltid.

Her er formen mye bedre enn de første 23 ukene av svangerskapet faktisk.. [:)] Nå klarer jeg meg med maks 7 timer søvn, får mer ut av dagene og kan være litt i aktivitet faktisk.
 Skjønner godt at du begynner å bli sliten liljevilje som bærer to! Har så voksesmerter i maven og føler det er så trangt i dag at jeg har bare lyst til å legge meg å grine litt [8D] Brukt en tighst som var litt for trang regner med det er den som gjør at det er så vondt akkurat nå.. [8|]

Du er nok ikkje den einaste.
Kjenner og at eg vert mykje fortare sliten no.. før var det f.eks ingen problem og gå 2etg ned for og gå på do på natta, (noko eg generelt sett og gjer mykje oftare no enn for 3-4 veker sidan..)
no er det nesten som eg vurderar og berre bli liggande - og la det som skje, skje.. NESTEN!! [:D]

Så det merkast at det nærmar seg toppen på graviditeten, ja..
Og verre skal det bli [:)][:)][:)]

Å slik føler jeg også, alt er jo så ukjent og så nytt,  blir fortere sliten om dagen må ta flere pauser, og merker det blitt tyngere.. å tenk nå er det ikke lenge igjen...

Jeg har fått en energi uten like nå, har ikke vært så effektiv på lange tider. Mulige jeg har startet rede bygging her, hehe.[8|]
Utrolig deilig i allefall, for de siste måndene har jeg vært utrolig trøtt og sliten, ikke orket noe som helst.

Formen? Hva er det egentlig [8D]?

Blir andpusten av ikke no, beina blir helt gele bare jeg tenker på å gå [8D] Er kjempetrøt (men det har jeg vel vært hele tiden [&:]) Alt som skal gjøres må gjøres i etapper [8D][:)]

Men det er bare ett tegn på at det nærmer seg slutten [:D] Tar det med ett smil og slappet mest mulig av [:D]

jeg er utrolig sliten hele tiden.. merker det tar utrolig på ryggen å pusten..
når jeg går med venninner i byen ler de så sykt av meg får jeg må gå så sent å like vel blir jeg så utrolig annpusten [8D]
er jo litt morsomt da får tenk å pigg jeg føler meg når ungen er ute [:)] får vel DEN selvtilitten da [:D]

I de siste dagene har jeg vært varm, andpusten når jeg går, fått vann i kroppen og sover lenger enn vanlig. Ellers alt bra så langt. [:D]

Men nå har jeg endelig tippa 28 uker, så da er det vel den gode tida i andre trimester over tenker jeg. [&o]

Back
Topp