Formen? Symptomer?

Enda_en?

Forelsket i forumet
Hvordan er formen deres?

Jeg føler meg så sinnsykt dum, for plutselig de siste dagene har jeg blitt sånn små kvalm, da spesielt etter middagstid og frem til jeg legger meg. Ikke orker jeg noenting heller.

Trøtt har jeg allerede begynt å bli. Så dette svangerskapet ser jeg skikkelig frem til! Trodde ikke dette kom før om kanskje ett par uker pluss jeg. Sist gang var jeg ikke kvalm en dag, så dette er veldig uvant! Huff..

Formen er super! Litt trøtt bare :)

Formen er opp og ned, hele helgen, altså lørdag og søndag har jeg vært full av energi. I dag våknet jeg opp kvalm orker ikke spise eller drikke. Men litt bør jeg få i meg, den lille trenger jo næring. jeg selv har mye og gå på:)

Kvalmen har nådd nye høyder, hodepinen er der heletiden, og bekkenet lever sitt eget liv.
Og på toppen av kaka har jeg tannpine :(

Her er formen ganske dårlig. Er bare 5+4, men kvalmen har i løpet av de siste dagene, kommer for fullt. Dette er mitt første svangerskap, og jeg håper virkelig dette ikke vedvarer for lenge. I dag er jeg hjemme fra jobben pga kvalmen. Kastet også opp idag tidlig:( Skulle virkelig ønske symptomene lot vente på seg noen uker til.

martesofie skrev:

martesofie skrev:

Også bekkenløsning, men klager ikke så lenge kvalmen holder seg borte

Min er veldig bra faktisk, litt trøtt på ettermiddagen bare :)

Back
Topp