Formen svinger så veldig...

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Syntes det er så slitsomt at formen svinger så veldig..
Forrige uke var veldig bra... så på lørdag var jeg helt kake... bare lå.. vondt i hode.. kvalm og uten energi... i går var en knalldag.. baka.. laga god mat.. og spiste også.. smakte kjempegodt...

Men så i dag har jeg en skikkelig dårlig dag igjen... hodepinene har gått på igjen.. og jeg er småkvalm og sliten...

Flere hvor formen svinger veldig ?

Uff, tell me about it! Endelig kvitt verste kvalmen, så er det hodepine og svimmelhet, trøtthet og energitap på høyt nivå. Pluss at kvalmen PLUTSELIG bestemmer seg for å komme tilbake sånn helt uanmeldt nå og da.

I dag har jeg en sånn energiløs drittdag. Jeg er jo midt imellom to jobber, så jeg går hjemme noen uker. Og man føler seg virkelig heeelt tappet når man går hjemme, og burde orke masse, men ikke klarer å få gjort stort :-/

Jupp! Energien kommer og går. Hodepine, sikkert litt pga ryggen. Men har ik energi t å gå t kiropraktor! Den energien ej har etter jobb går t kosing me gutten min og mannen min! Takk gud for at han e heime!

Hørtes ut som meg. I går hadde jeg en dritt dag, sov mye.. Håper dagen i dag blir bedre:) jeg skal starte i ny jobb i januar, så håper virkelig formen er bedre til da!:)

Back
Topp