Formen snudde plutselig...

Dahlia83

Flørter med forumet
Uke 34 nå og har vært i god form forsåvidt etter at 3 mnd med konstant spying ga seg. Nå; med 6 uker til termin er blod prosenten lav (nr før intravenøs behandling på sykehus) og jeg er sliten , sover dårlig, vondt i ryggen , masse kynnere og murringer samt kvalm og i det hele tatt lite opplagt. Noen som har det på samme måten på omtrent samme tid tro? Ukene virker plutselig veldig lenge og jeg føler meg ubrukelig...
 
Straks 36!uker og vært mye kvalm de siste dagene, også vært veldig trøtt. Tror det er kroppens måte å be om å ta det litt rolig.
 
Gikk fra 50 til 100% sykemeldt fra uke 32 til 35.... Sliten og vondt i magen/bekken. Vondt å sitte, slitsomt å stå. Snaaart i mål!
 
36+4 og har det helt likt! Fra 3. Trimester begynte jeg å få blodtrykksfall også :-D
 
36+4 og har det helt likt! Fra 3. Trimester begynte jeg å få blodtrykksfall også :-D
Akkurat... nå er kvalmen på plass OG magen har slått seg vrang. Kynnere uansett hva man gjør og blir kjempe fort sliten. The many joys of pregnancy...
 
Ringte føden fordi jeg lurte på begynnende sv.forgiftning. Har nå skjønt det bare er lillemann som har funnet ut at han skal strekke seg mellom bekken og ribbeina! Kjennes helt fantastisk ut! Nesten like deilig som når han borer seg lengre ned i bekkenet <3


(Var litt andre ting enn bare magesmertene som var grunnen til at jeg ringte føden, som tydeligvis er symptomer fra 3. Trimester som nesten ingen skriver noe om) :)
 
Føler med deg <3 Her hviler jeg mens jeg kan. Kunne sikkert har ligget i senga hele dagen.
 
Jeg er sengeliggende / sofasittende med EKSTREMT vondt i symfysen.. aner ikke hvordan jeg skal holde ut..
 
Back
Topp