Formen nå da?

pebbles

Gift med forumet
Nå begynner jo de fleste av oss å komme i 7 måned (væææ) og det kunne vært ålreit å høre hvordan det står til rundt med dere! Her har den værste kvalmen gitt seg heldigvis, men jeg må være veldig forsiktig med hva jeg spiser og passe på at jeg aldri er sulten! Var hos legen idag og fikk konstantert bekkenløsning, så jeg har en del smerter.. Men ellers så går det fremover, og jeg gleder meg til å få jentene! [:D]

hei hei...eg kan ikke klage i det hele.har ikke vært kvalm eller noen plager,bortsett fra litt ryggplager som er begynt...ja tiden fyker gitt....14 uker igjen snart...glede meg massa

jeg er sykemeldt, kan nesten ikke gå[:(]
har bekkenløsning, pluss ved forrige kontroll hos jordmoren fikk jeg beskjed om om at jeg har fått isjas(vet ikke åssen det skrives) i tillegg[:'(]
Pluss jeg har masse masse VONDE kynnere, og babyen presser sån på lungene slik at det blir ubehagelig å puste. pluss jeg er veldig mye trøtt og sliten.
Men alt i alt er jeg happy som er så  heldig at jeg skal få en liten prinsesse til[:D]  Babyen sparker masse, spess i ribbena[:)]

pluss jeg er utrolig glad jeg ikke kan se meg selv når jeg går, for jeg ser sikkert ut som en gås med store vaggproblemer... hehe

Eg har det kjempe bra! Har fått konstantert nedsatt glukosetoleranse, samt blitt 25 % sykemeldt pga bekkenløsning, men formen er fin. Har sluppet unna alle de "værste" tingene som kvalme, kynnere, halsbrann, ikkje våkner jeg noe om nettene, og i tillegg ser det ut til at den lille gutten vår har samme døgnrytma som meg (når jeg er aktiv, så er han det og, og når eg legger meg ned for å slappe av eller sove, så holder han fred og) [:D]

Jeg har det helt fint. Ingen andre plager enn at jeg er veldig trøtt hele tiden. Håper det holder seg sånn også. [:)][:)]

Alt bra hittil, heldigvis ikke fått bekkeløsning men er veldig sliten og vondt i ryggen, så jeg er 40% sykemeldt for å få hentet meg inn igjen. Det som har begynt å komme oftere og oftere er halsbrann - det er bare helt forferdelig!!!!!

Men ellers i god form [:D]
Gleder meg sånn til babyen kommer at jeg nesten ikke kan vente til jeg skal ut i permisjon 2. mai[:)]

svak bekkenløsning, trett, føler meg som en ellefant, dovner bort i den ene armen når jeg sover...men sånn stort sett greit ut over dette...[8D]

jeg har bekkenløsning, lavt blodtrykk og lav blodprosent..er 100 % sjukemeldt, ellers tror jeg at jeg hadde dævva!! er plaget med blodtrykksfall... og sure oppstøt/halsbrann.. men bortsett fra det, så er jeg i kjempeform og gleder meg kjempemasse..tida går jo igrunn ganske fort så!![:)][:)]

Ja nå går det fort! Om et par mnd kan vi kanskje regne med at noen av oss setter i gang! Spennende..
Ser at det er mange som har svangerskapsplager, godt å høre det ikke bare er meg! [:D]

Bortsett fra bekkenløsning så er alt bra![:)] Fint blodtrykk og blodprosent! Føler meg så mye mer opplagt nå enn for noen uker siden! [:D] Det er bra for jeg har fått gjort så mye skolearbeid!
Nå som det snart bare er 10 uker igjen begynner jeg å se lyset i tunnelen! Kommer sikkert til å gå FORT! Før vi vet ordet av det er vi mammaer hele gjengen![:D]

har d strålanes her utenom halsbrann, lavt blodtrykk å at typen e på have å bi borte i 6 uke så går d toppers.
føle mæ så bra førr tia at æ næsten har løst å bynn å jobbe (næsten væl å mærke.)

Formen er helt elendig.... jeg har STORE bekkenplager,er trøtt og kjempe sliten,babyen er veldig stor og det merkes godt... Jeg har masse vann i kroppen og er plaget med svangerskaps migrene. Har også svangerskapsdepresjon[:'(]  
Gleder meg noe helt forferdelig til å bli ferdig. (Hvis jeg overlever[8|])

ORIGINAL: Nusse76

Er kvalm litt innimellom og sliter fortsatt m lavt blodtrykk.Men nå er d så kort tid igjen,så d går greit.

Kort tid??? Du er heldig som føler det slik.... Eg føler dagene snigler seg av gårde, og at eg står på stedet hvil..... Skulle gjerne sett at de går litt fortere

æ e 100%sykemeldt pga bekkenet. men får slappet godt av så da går d greit. sliter litt me å få sove om nettene sia den lille e vældig aktiv da[:(] pluss at d blir litt krampe i leggene. men bortsett fra d er vell alt okei og æ glede mæ bare til den lille kommer ut[:D]

Hm, tydeligvis ikke bare meg som sliter med bekkenet.... Klarer til tider neste ikke å gå.. og så er det jo halsbrannen da...[:'(]

Men bortsett fra det elsker jeg å gå gravid, og gleder meg til nurket kommer ut!! Og til å bli gravid igjen en gang til (forhåpentligvis...)[:D]

Har det egentlig veldig fint,verker litt i bekkenet og lårene om natta og etter tunge vakter på jobb. Gleder meg masse til babyen kommer,så mine små plager betyr så lite-er ganske heldig!

Ser ut som om vi sliter mye med det samme her inne! Jeg er også 40% sykemeldt pga bekkensmerter og kynnere. Syns det er SÅ godt å få være hjemme to dager i uken og hente meg inn igjen!

Ellers føler jeg at jeg ikke helt får hvilt kroppen noe særlig. Jeg sover godt, og føler meg utsovet, men våkner og føler at kroppen ikke får hvilt seg noe særlig fysisk. Armen sovner når jeg ligger på siden, ryggen verker og jeg finner lissom ikke riktige stillingen...

Er nå 30 uker på vei (herregud.. bare ti uker igjen...) og har de siste dagene merket at nurket kommer høyere og høyere opp. Tyngre å puste når jeg sitter i sofaen... puppene ligger og hviler på magen... [:D]

Uansett er det vel verdt alle plagene, jeg vet jeg kommer til å savne sparkene fra den lille....

Merker fortsatt også at hormonene spiller meg et puss innimellom... plutselig får jeg gråtetrang, og da er det bare nurket selv som kan få meg til å smile, ved å sparke meg litt ekstra... [:)]

Lille Sol

Hei formen er ok. Nu bynn æ å merke at det sliter litt på ryggen og bekkenet å være gravid. Han har bynt å sparke en del i ribbeinan,men setter pris på alle bevegelsan hannes. Merker at det er vanskelig å kombinere 100% jobb, 100% studie og pusse opp et hus,mens man skal være gravid.Vil nyte denne tiden,men tiden strekker ikke helt til.
Skal ikke klage,men kan bli litt oppgitt av og til[:)]

Hei alle[:)]. Her har det vært ganske lite med plager frem til nå, har en del sure oppstøt (forferdelig ekkelt[&:]), og har så vidt begynnt å bli litt opphovnet i føttene, helst på kveldstid.. Det er litt plagsom, for det e slitsomt og til tider litt ondt og få på sko som passer skikkelig. Ellers er det litt smerter i bekkenet, men ikke mer enn at det går greit.
Ting tar merkbart mere tid, og er mye sliten, men det hører vel med til dette[:D].  Ellers gleder jeg meg mye til tiden fremover mot fødselen, det er helt sprøtt, men det kommer til å gå lynkjapt!!

Klem fra maria80.

Var på sykehuset til kontroll i dag, og no må eg begynne med å måle blodsukkeret 4 ganger pr dag, pga svangerskapsdiabetes.....[:'(] Det positive var no at vi fikk en ekstra Ul, sånn at vi fikk sett Trym igjen! Han var akkurat så stor som han skal være, og alle prøver ellers var fine!

Back
Topp