Formen idag fruluna?

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Hei!
Hvordan var det igår?
Var det gøy?
Savna du Linnea masse?
Tålte du mye alkohol? 
Og hvordan er formen idag?!

oi... det ble mange spørsmål... Håper du hadde det topp ihvertfall, og at det gikk greit med Linnea hos farmor!!

Hei og hå!!

Hi hi mange spørsmål!! [:D]

-Det var ganske moro, men ikke sånn knallbra sånn at det frister til gjentagelse med det første..

-Ja savnet henne veldig!! Huff så tomt og trist vet du...[:(][:(]

-Jeg drakk vel 12-13 smirnoff ice tror jeg og kjente det ganske godt i hodet ja! Da jeg hadde drukket 3 begynte jeg å merke det bra alt, men så jevnet det seg litt ut heldigvis[:D]

-Vondt i hodet, er kvalm og generelt litt nedsatt form... Angrer nå på at jeg drakkk [8|]

Ja ja da hav i nå gjort det iallefall. Men samboeren og jeg var enige i at det skulle bli lenge til neste gang. Vi sitter bare å tripper og venter på å bli kjørbare så vi kan hente Linnea igjen!

Vi ringte svigermor i stad, og hun hadde vært sååååå snill da! Sovet fra 24 til 4 i natt, og så til 7. Så det var jo fint da [:)]

Auuuuu hodet mitt!! [:(][&:][8|][:-]

Ja og av alle dumme ting da så våknet jeg jo såååå tidlig i dag!! VI sovnet vel ved halv fem tida i natt, og klokka syv var jeg lys våken!!!![:@]

Kommer til å bli trøtt senere i dag tenker jeg... he he

Ja det er moro med en fest, men er ikke alltid man er så enig i det dagen derpå! Men nå har dere jo prøvd da! Og vet at det går bra, men man fester jo ikke like mye når man har en liten en som venter hjemme!

For min del så har jeg gleda meg til fest under hele svangerskapet, men nå så frister det veldig lite..... kan være litt det at jeg har veldig manko på søvn da...og at snuppa ikke helt tar flaske enda..

Ja det kan jeg!!! Det var godt å komme ut blandt folk igjen å skravle og kose seg!!! [:D][:D]

Back
Topp