Formen i ventetida

Overrasket<3

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Hvordan står det til med tålmodighet og formen til alle sammen? Her er det 1.5 uker igjen til termin og begynner allerede å bli utolmodig... Sover utrolig dårlig og går på do heeele tiden.. Bekkenet er forøvrig heller ikke helt kompis, så nå skal det bli godt å bli ferdig etterhvert.. Ble litt sutter, men det føles deilig ;) Hehe...

er 2 dager på overtid,på fredag var jeg på fødepoliklinikken og ble der strippet,hadde 2-3 cm. åpning.var skråsikker på at lillegutt skulle komme utpå natten,men....nei,har hatt maserier siden så håper det skjer noe snart

Han kommer kanskje i natt, ellisiv! Så spennende!! Har 10 dager igjen til termin og vært utålmodig i tre uker nå... Bare venter og kjenner etter alle mulige tegn, og tenker at DER var en ri, men neida, ingenting som kommer regelmessig. Gleder meg noe helt vanvittig til skatten bestemmer seg for å komme! Har vondt i ryggen, halsbrann, er veldig kvalm og sover dårlig, men prøver å nyte denne siste tiden som gravid :)

Har termin i morgen:) (mandag) formen er fin, men har kynnere som blir hardere og hardere
Så merker på kroppen at den gjør seg klar. jeg prøver å nyte graviditeten siden dette er min siste gang. Men er jo veldig spenndt på hvem som har gjemt seg i magen i 9 mnd.

Har termin i morgen:) (mandag) formen er fin, men har kynnere som blir hardere og hardere
Så merker på kroppen at den gjør seg klar. jeg prøver å nyte graviditeten siden dette er min siste gang. Men er jo veldig spenndt på hvem som har gjemt seg i magen i 9 mnd.

Termin kommende fredag, og er drittlei. Er så lei av kjempehovne føtter.. De er vonde å gå på.. :( Også er jeg så lei av alle "begrensinger" som f.eks å bøye meg ned til gulvet for å plukke opp ting. Blir snart sprø.. Vondt bekken, halsbrann osv..
Joda, livet er hæææærlig for tiden ;)

Blir snart da Elliesiv :D Ingen tvil om at vi har noen spennende dager eller uker foran oss!

Her kjenner jeg også godt at lillegutt begynner å bli tyngre. Hodet er festet og det verker i bekkenet bare jeg snur meg på siden. Vanskelig å bøye seg ned, hovne ben, verking i bekken. Nydelig. Men ellers er formen bra :) Og pappaen begynner også å bli mentalt forberedt, så det er bra :)

Formen er så som så. Har utrolig mye kynnere/maserier som har gjort meg veldig sliten. Har mye vondt i hodet og er fremdeles kvalm (men kaster heldigvis ikke opp).
Har begynt å bli veldig utålmodig :( Men prøver så godt jeg kan å holde motet oppe for det er ikke så lenge igjen, men lenge nok...

To uker til termin, ikke lei eller utålmodig og formen er fin! Sover bedre enn på lenge. Merker jo bevegelseshemninger, og det skal bli deilig å bli kvitt magen. Men mentalt sett er jeg ikke klar for fødsel og det faktum at jeg snart skal ha en baby i hus igjen... Her gjør det ingenting om jeg går litt over termin med andre ord ;-)

En uke til termin i dag! Formen er igrunn ganske bra, utenom at jeg har veldig hovne føtter. Trodde prinsessa skulle komme lenge før termin pga hyppige kynnere, men det virker som hun koser seg der inne. Kanskje likegreit, føler meg ikke heeeelt klar til fødsel og smerter, men begynner å bli lei av å vente likevel :)

9 dager til termin idag :) ganske sikker på at jeg går over...kjenner ingenting! Egenltig like greit, for jeg er ikke mentalt klar for dette helt enda ;) utrolig spent på hvordan hun er og hvordan hun ser ut, men ellers er det ganske skremmende. Formen er bedre nå enn for 1-2 måneder siden.. Lei av hovne føtter og halsbrann. Ellers kan jeg ikke klage :)

Huff.. 2uker igjen til termin og jeg er også lei.. Nå kan h*n bare komme:) Er 38 uker idag:) Men bekkenet og ryggen er ikke sammarbeidsvillig, sover dårlig om nettene jeg også.. Halsbrann, hoven i bena og ekstremt plaget med kynnere, harde og vonde... Tenker som så at dette er jo rier, men så gir de seg etter 1 time med regelmessighet.. Så her er jeg utrolig sliten av mye kynnere og maserier hele tiden.. !

Har enda 3 uker og 3 dager igjen, er ikke utålmodig enda. Kanskje fordi jeg gruer meg litt til selve fødselen.. Synes tiden har gått så fort, og har ikke hatt så mye plager heller.

Har termin i morgen, så du kan trygt si jeg er utålmodig..

Lei alle gravidplager, nå vil jeg bare ha ut babyen min :)
Vondt bekken, vond rygg, hovne bein og fingre, halsbrann...
Heldigvis ikke lenge igjen da :)

Her har de begynt å følge meg opp for mulig begynnende svangerskapsforgiftning.. Litt forhøyet blodtrykk og proteiner i urinen. Har mine tvil om at jeg får gå så veldig mye over termin hvertfall..

Har jo planlagt ks 27 august, men nå misstenker dem at babyen er stor så skal på kontroll på fredag. Og mulig så tar dem henne ut før, det gir jo forhåpninger og jeg blir enda mer utålmodig.. Har en del nedpress, murringer og sterkere kynnere de siste dagene, nesten så jeg blir redd for at fødselen starter av seg selv..

Burde kanskje begynne å vaske klærne hennes og pakke baggen i ventetiden..

To uker til termin, og kjenner "ingenting" bortsett fra de vanlige kynnerene som har vært der en stund.. Innstiller meg på å gå over termin siden jeg gjorde det sist ( 9 dager ), men hååper jeg slipper ;) Formen er ganske bra, til tross for dårlig søvn og halsbrann :)

Jeg har termin den 30 august, så knappe tre uker igjen. Fin form :) Selvfølgelig er bekkenet litt stivt når jeg har sittet og resier meg opp, halsbrann etc., men har faktisk ikke rukket å blitt lei enda :P Kanskje fordi det har vært travelt på jobb? Gleder meg til neste uke og nedtrapping til 20% jobbing :) 
PS: Tickeren min stemmer ikke helt :P

Jeg har termin den 30 august, så knappe tre uker igjen. Fin form :) Selvfølgelig er bekkenet litt stivt når jeg har sittet og resier meg opp, halsbrann etc., men har faktisk ikke rukket å blitt lei enda :P Kanskje fordi det har vært travelt på jobb? Gleder meg til neste uke og nedtrapping til 20% jobbing :) 

Back
Topp